Dell Inspiron N5110 problemen met batterij (Oranje/groen knipperend licht)

Status
Niet open voor verdere reacties.

flintt10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2013
Beste Forumleden,

Wellicht kunnen jullie mij helpen..

Ik heb een Dell Inspiron waarmee ik alleen nog aan de netstroom kan werken. Als ik de netstroom eruit haal valt de computer per direct uit. De batterij is volgens mijn computer nog 50% en laad niet verder op. Een andere batterij geprobeerd maar leidt tot hetzelfde probleem. De adapter die mijn computer van stroom voorziet vervangen door een andere, maar de computer houdt hetzelfde probleem.

Volgens Dell kan het mijn moederbord zijn die 380 euro kost. Helaas is de garantie net 1 maand verlopen. De computer is dus een klein 1 jaar oud en is zakelijk gekocht waardoor je blijkbaar minder rechten schijnt te hebben.

Heeft iemand een idee wat het eventueel nog meer zou kunnen zijn.. (een laptop zonder werkende batterij is geen laptop meer en dat geeft dus veel nadelen.)

Alvast bedankt voor het meedenken.

Gr. Maurice

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Ik zou toch eens wat hoger op spelen dit kunnen ze niet menen een maand buiten garantie en dan zo reageren nee dat is niet de manier ik zou deze ook eens lezen. en maakt niks uit zakelijk of niet zakelijk

Beste Modag,

Bedankt voor je reactie. Klopt dit artikel heb ik inderdaad gelezen. Net dell gesproken en zij raden een bios update aan. Dus deze ga ik nog wel even doen. Ik moet een aangetekende brief sturen naar dell postadres.. (lopen een beetje achter of willen natuurlijk het traject vertragen).

Heeft iemand een idee of dit niet gewoon telefonisch besproken kan worden?

Alvast bedankt.

Gr. Maurice

Hoi,

Hoop voor je of dat de oplossing is betwijfel het maar wie weet;) .Ja je zal ze toch hun aansprakelijk (weet niet of dit de goed benaming is ) moeten stellen maar in ieder geval je probleem en jou gegevens etc. kenbaar moet maken iedereen kan bellen en zeggen dat die flntt10 heet:)

Laatst bewerkt:
Paar tips:
deze
Heb niet het hele filmpje afgekeken, maar komt erop neer dat je de laptop afsluit, de adapter �n de batterij eruit halen, de aan-uit knop (meermalen) minstens 30 seconden vasthouden (evt. doe je er nog 10x aan-uit kort indrukken er achteraan). Daarna alles weer aansluiten en kijken of de batterij (weer) gaat opladen.

deze, maar heeft alleen zin als je echt denkt dat er iets mis is met de spanningsgeleiding van de kop van de spanningskabel vanuit de adapter naar de laptop niet klopt/werkt.

deze

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan