Dell Laptop in comb. met LCD-scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

depaashaas

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2003
Vraagje over een (extern) LCD scherm in combinatie met een docked Laptop.

Ik heb sinds kort een Eizo Flexscan L568 bij mijn Dell Latitude D505 laptop.
beide ondersteunen DVI, dus wil ik dat ook gebruiken.
probleem is dat de laptop (in docking-station) niet opstart wanneer ik het LCD-scherm dmv de DVI kabel heb aangesloten. wanneer ik de Sub-D gebruik werkt het wel.

ik heb het vermoeden dat de laptop een check doet of er een externe monitor is aangesloten wanneer hij in het dockingstation zit. Deze check wordt dan alleen gedaan op de Sub-D en niet op de DVI.

heeft iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing?

Zit er op de laptop niet zo'n functietoets waarmee je dit op kan heffen/in kan schakelen?

Een andere DVI kabel??? Je weet maar nooit. Aangezien ie het met die andere kabel wel doet.

ik kan nergens een instelling vinden die dit regelt en ik heb al meerdere DVI kabels gebruikt, maar geen resultaat.
Het lijkt mij iets wat in de BIOS al geregeld wordt, aangezien de laptop helemaal niet aan gaat.
Wanneer ik de klep (LCD van de laptop zelf) open klap, werkt de externe LCD wel als 2e scherm/extended desktop. De Laptop start dan op met het laptopscherm en activeerd de externe LCD pas wanneer windows start.

Maar het probleem is dat ik de klep meestal niet open heb als ik 'm in de docking heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan