Dell Laptop - Zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

mihai1

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een nieuwe Dell Studio (1558 met i7-840QM processor en 1GB Radeon HD 5470 ) laptop gekocht. Sinds een paar dagen krijg ik steeds vaker een zwart scherm waardoor alles vastloopt en ik het via de knop moet herstarten. Het probleem komt niet voor bij specifieke applicaties, het gebeurde tijdens een film of terwijl ik een spel aan het spelen was.

Kan iemand me dit helpen oplossen?

Het kan liggen aan je monitor? En zijn je videokaart drivers up-to-date?

Neen het ligt niet aan mijn monitor, de laptop loopt namelijk vast. Mijn drivers zijn up to-date.

Denk niet dat het aan het systeem ligt, tja ik kan zeggen dat je op virussen moet scannen maar dat heeft naar mijn idee totaal geen nut :P. Ff checken bij leverancier/fabrikant.

Wat zijn de temperaturen? met siw kun je dit uitlezen. Vermoed dat bij warmte uw scherm/beeld in veiligheid gaat, mss best idd even garantie raadplegen

Hallo

Garantie is reeds vermeld ...

Er zal vermoedelijk toch gevraagd worden om de fabrieksinstellingen eerst eens terug te zetten .

Hoe dit werkt bij deze laptop ???

Of een recovery partitie , of d.m.v. zelf door u aangemaakte recovery d.v.d.'s tijdens het eerste maal opstarten.

Peter

Ik heb mijn BIOS net geupdate, ik wacht nog even af en als dit weer gebeurt kijk ik eerst of hij warm is, anders kom ik terug naar hier.

Waarom? Sommige mensen via google zeiden dat de Dell tech supp zie dat ze hun bios moesten updaten.

Het probleem was een tijdje niet meer voorgekomen maar vandaag wel weer...Mijn laptop blokkeerde, scherm werd zwart en alles ging verschrikkelijk traag zodat ik niets meer kon doen en het via de knop moest herstarten.. De temp was laag, het voelde helemaal niet warm aan en er was voldoende ruimte voor ventilatie.

2 jaar garantie en Dell komt het bij mij thuis herstellen maar ik ben bang dat ik het probleem dan niet kan aantonen omdat ik het niet zomaar kan laten gebeuren

Nee, dat snap ik en daar zullen ze wel onderzoek naar doen.
Nu ga je zelf liggen klooien terwijl je garantie hebt.Met(als fout gaat)je je garantie evt verliest.

Ik snap ook dat je dat vervelend vindt hoor en dat je laptopje zo snel mogelijk weer werkt.Maar ja..je koopt iets nieuws wat blijkbaar niet goed werkt dus.....;)

Dan doe ik dat eerst en als er weer iets mis gaat kom ik eerst naar hier :D

Ik wens je alle succes ermee:thumb:

(laat tzt eens weten hoe het afgelopen is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan