Dell laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter dak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dak

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2013
Ik wil een nieuwe laptop kopen
Ben wat aan het zoeken gegaan en kwam het volgende tegen.
Van Dell
inspion 17 value
HS3737
Wat vinden jullie van deze laptop

Koos

Doe er even linkjes bij. Met Google komen nou niet de beste resultaten naar boven.

Laatst bewerkt:
Ook ik ben van mening dat Dell niet tot de slechtere laptops behoort, zeker niet voor de zakelijke markt........
Wat de (retorische?) vraag van Puppie betreft; waarom we altijd een vraag met een wedervraag moeten beantwoorden denk ik dat dit heel vaak noodzakelijk is om een wat gedetaileerder antwoord te kunnen geven.

Als topicstarter de flaptop voor een ICT progammeur opleiding gaat gebruiken, dan denk ik dat grafisch geweld niet een eerste prio is. Wil topicstarter voornamelijk gaan gamen, dan is een wat 'zwaarde' videokaart geen overbodige luxe.

Ik wil een nieuwe laptop kopen

Wat vinden jullie van deze laptop

Koos

Lees de vraag...
er wordt niet gesproken wat de TS er mee wil doen.
Hij/zij heeft zelf al iets onderzoek gedaan en wil nu weten wat wij van deze laptop vinden.

Dat wij graag willen weten waarvoor de laptop gebruikt gaat worden is iets heel anders.
En ja dan zou er misschien wel een andere laptop beter geschikt zijn....
Maar vraag dan ook wat de TS er voor wil uitgeven.

Dat heb ik juist gedaan, vandaar mjjn reactie.

Klopt verder als een bus, maar gelet op de vraag is TS niet superervaren in de keuze van hardware en dus hij zou voor zijn gebruiksdoel een miskoop kunnen doen.
Daarom is de wedervraag in bericht 2 in mijn ogen helemaal geen gekke.

Laatst bewerkt:
Ik vind de vraag ook niet verkeerd.
maar om 1 regel te typen met waarvoor.....
Dat werkt niet, je kunt dan op zijn minst een antwoord geven van wat je van deze klapdoos vindt.
Daarbij kun je dan aangeven dat er misschien wel betere klapdozen zijn maar dat je meer wilt weten.

1 regel vragen roepen vragen op wat vooraf al gevraagd had kunnen worden.
Van TS verwachten we alles en de 1 regel vraag vinden we niet vreemd.
Maar we gaan nu helemaal oftopic ;)

@puppie als ik niet weet waarvoor TS de laptop wil gebruiken, dan weet ik ook niet of het een goede laptop is voor TS. Want als hij Games wil spelen op die laptop dan is het geen goede laptop. Maar voor internet/word enz. is het wel een goede laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan