Dell Latitude D420 Multimedia-audio conroller update vind ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo

één van men pc's "Dell latitude D420" is niet al te up to date. Het geluid gaat niet omdat ik de Multi-media audio controller moet updaten. Maar ik vind die update niet. Heb wel driver reviver geinstalleerd en laten updaten. Alles is nu up to date behalve die multimedia-audio controller.

pc info: Wndows 7 ultimate 32bit en de hardware id van de multmedia-audio controller is :

PCI\VEN_8086&DEV_266E&SUBSYS_018F1028&REV_03
PCI\VEN_8086&DEV_266E&SUBSYS_018F1028
PCI\VEN_8086&DEV_266E&CC_040100
PCI\VEN_8086&DEV_266E&CC_0401

ik weet net of deze voldoende of goed is.

sorry is wel gratis. ik had op alle downloaden geklikt. Je moet ze bljjkbaar één voor één doen. Nogmaals sorry.

Je hebt een tag nr van dell op je pc staan, die kan je gebruiken op de supportsite van dell zelf.
Echter gaat het daar niet verder dan vista drivers, maar die zou je ook kunnen gebruiken voor win7.
Link

Btw, het gaat dus niet om een pc maar om een laptop:)

Is duidelijk een Intel apparaat. Je kunt (dus) ook met de driver-scanner van Intel aan de slag, eventueel, als Driverseasy je niet brengt wat nodig is.
link

Tijs.

Ok bedankt voor de nodige info. Ik ga alles utvoeren. Maar driver easy is nog steeds niet gedaan. en idd het gaat om een laptop sorry voor de GROTE fout. @Terrarabo, badankt voor juiste sectie en hem te verplaatsen. :thumb:
drivereasy gaat 2,5 KB/sec snel. Echt traag, maar best goed. Geduld is een schone deugde zeggen ze altijd.

Vraag is opgelost !!!! Toen hij aan het updaten was klikte ik per ongeluk en het maakte een geluid. En nu werkt het geluid !!!!
heel erg bedankt. ik wist dat Helpmij kon helpen (aleh de leden natuurlijk). :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan