[Dell Latitude D620] Start ineens niet meer op, ook geen BIOS

Status
Niet open voor verdere reacties.

wippo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2011
Hoi allemaal,

Ik heb een Dell Latitude D620 met Windows XP er op.
Hij heeft het altijd goed gedaan, tot nu dus.

Ik was gisteravond een film op mijn laptop aan het kijken, en opeens viel de computer uit. Als ik hem nu probeer op te starten gaat het gele lichtje van 'power' even aan maar na een seconde ook weer gelijk uit. Zelfs de bios start niet meer op.

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb zelf namelijk geen enkel idee hoe dit komt, ik weet weinig van computers.

Mvg,

Ben bang dat OF je laptop, OF je adapter overleden is...

Welkom op Helpmij.nl

Topic verplaats naar Hardware---->laptops

Succes met uw vraag.

Stroomadapter bedoel je? Die kan ik morgen wel even testen denk ik, want mijn broer heeft nog een andere.

Maar wat zou er dan overleden kunnen zijn? Ik heb namelijk geen geld voor een nieuwe. :$

Mij is vandaag hetzelfde overkomen. Laptop doet niet veel meer :-(. Weet iemand al oorzaak en ook oplossing? Alle hulp is welkom!

Mod edit

@TR6Fan:Welkom op Helpmij.

Het is niet toegestaan in te breken in een andermans topic.Wellicht is jou vraag ook niet geheel hetzelfde.
Je mag zelf een vraag openen in deze sectie.

Laatst bewerkt:
Dell verwachte levensduur / oplaadcyclus?

hallo, ik zit met hetzelfde nu heb na wat zoeken heb ik de accu maar in de vriezer gestopt in een poging de conditie te verbeteren. (in plasticzak) ik had niet het idee dat de accu slecht was maar ja. iets anders kan ik niet verzinnen. ik heb twee laders, memory paar keer gewisseld en wifi kaartje eruit gehaald. als het geholpen heb zal ik het melden.

De accu is dood. Ik snap alleen niet waarom hij zoiets niet aangaf. Sommige laptops geven een waarschuwing als je opstart dat je de accu moet vervangen. Heb je al geprobeerd om de oplader eraan te zetten?

laptop doet et weer

Hallo, ik heb mijn dell 620 weer aan de praat gekregen.
De accu had ik een dag in de vriezer, daar na door iemand anders met een werkende dell 620 laten opladen en jawel, hij werkt weer.
Deze mail tik in op mijn laptop en deze geeft aan nog 2hours10mintues remaining ( 90.2%)

Mijn idee om deze laptop als zuinige torrent-client te gebruiken ga ik nu wel overboord gooien.
Wel triest dat de laptop het niet doet zonder accu of met slechte conditie accu.

sterkte ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan