dell latitude e4300

Status
Niet open voor verdere reacties.

broertje

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
goede avond,ik heb een dell latitude e4300 xp erop maar dat maakt niet uit denk ik,ik wil hem opstarten maar gaat niet geen beeld niks,staat alleen een slotje op het toetsenbord te branden met een A erin,hoe krijg ik dat eraf?

Wat zegt de handleiding er over als dat lampje brandt?
Toch niet de cap locks (hoofdletter gebruik)?

ik heb geen handleiding die ben ik kwijt hij start niet op doet niks alleen dat lampje brand slotje met een A erin

nooit van internet gehoord sorry,en in die handleiding staat helaas ook geen oplossing het is een slotje bovenaan het toetsenbord boven de toetsen dus dat brand met een A erin

ja ik heb een foto gemaakt maar hij wil het niet accepteren en het bestand is jepg ja

het lichtje wat je ziet daar staat een A in. iemand een idee?? ik kan hem niet meer opstarten

Is dat niet het lampje van de num-lock status?

ok ik hoor de laptop beginnen ik hoor hem draaien heel even dan stopt ie en begint dat slotje met de A erin te knipperen

Zo komen we niet verder.... :o
Lees pagina 60 en daar staat:
Your computer has three keyboard status lights located above the keyboard. During normal operation, the keyboard status lights display the current status
(on or off) of the Num Lock, Caps Lock, and Scroll Lock features. If the computer starts without error, the lights flash, and then turn off. If the computer malfunctions, however, you can use the status of the lights to help identify the problem

Dus..... hoe kinppert het en kijk na wat het is.....

Laatst bewerkt:
ok ik heb eindelijk een goed foto kunne maken ik hoop dat jullie hier wat wijzer van worden 20141227_200820.jpg

20141227_200820.jpg ik heb daar gekeken maar kan daar echt niet uithalen waar dat lichtje van is of waarvoor

Laatst bewerkt:
Aha.... ik denk... dat ik het nu zie...
Met de combi Fn + F4 en F5 kun je zaken aan en uit zetten... zoek de F toets op waarmee je dat A-tje die o slot staat uit kunt zetten...
Dit fototje lijkt er een beetje op:
100871_leds.jpg

ik heb bijna alle toetsen gehad niks werkt geen idee wat ik er aan kan doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan