Dell latitude laptop windows 7 formatteren, geen windows cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirtylittlehams

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2012
Berichten
1
Hallo,

Ik heb zopas een tweedehands dell laptop gekocht met windows 7 op. Er staan nog een aantal programma's en bestanden op van de vorige eigenaar en graag zou ik deze willen verwijderen. Op google heb ik al reeds gezocht hoe je moet formatteren met windows 7, maar steeds wordt er herhaald dat ik de windows 7 cd nodig heb, maar deze heb ik niet in mijn bezit. Iemand die weet wat ik kan doen?

Mvg
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Is er geen herstel mogelijkheid op deze Dell? (Recovery) Veelal staat de Windows installatie op een verborgen partitie en zul je bij het opstarten de recovery naar fabriekinstellingen kunnen starten. Hierbij wordt het systeem terug gezet, zoals deze gekocht is.
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Klopt over het algemeen kan je de partitie waar de besturing opstaat niet zomaar formatteren je kan wel de bestanden die je weg wil gooien in de prullebak gooien, wil je schone windows zal je toch een widows 7 dvd moeten hebben :(
Of inderdaad zoals crash meld:thumb:
 
Verwijderen van programma's: [Windows-toets]r toetscombinatie -> appwiz.cpl
Bestanden verwijderen kun je toch gewoon zelf doen? Heb je er geen rechten voor, dan kun je je pc eens opstarten van een gebrande Hiren's boot cd en dan (via keuze Mini Windows XP) de bestanden verwijderen.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan