Dell levering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Ik heb voor het eerst een dell gekocht, eergister betaald. En kan nu de orderstatus zien, daar zie ik staan dat de verwachte levertijd: 21-8-07 is. Dat is een dikke maand!
Je betaald er 89 euro verzendkosten en je moet er ook nog is een maand op wachten :confused:. Wat een ongelofelijke *PIEP* daar zeg.

Meer mensen met dit probleem? Ik heb trouwens een Notebook XPS m1330, met een extra bluetooth kaartje.

Ervaring met Dell: hopen dat ze op de afgesproken leveren. 1 prima ervaring met levering in 3 dagen. 1 slechte ervaring met levering na 6 weken, hierbij werd de verwachte levertijd van 4 weken naar 5 weken naar 6 weken gezet

Ron

zit ook op een laptop tewachten
ook al lang? Ik ga wel even mailen met die lui, vind dat geen doen. Een maand wachten op iets waar ik 90 euro verzendkosten voor betaal. Bij bol.com kost het verzenden maar 1,95. En bij apple kost het niks. Dan vind ik het nog logisch dat je wat langer moet wachten. Maar zoveel geld durven vragen en dan zo laat leveren.... :confused:

Edit: mail verstuurd, ben benieuwd wat ze te melden hebben.

Laatst bewerkt:
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik bestelde op hetzelfde moment 2 precies dezelfde laptops bij Dell en moest toen dubbele verzendkosten betalen:evil: :evil:
En ze werden tegelijk gebracht in 1 pak door 1 koerier (na 6 weken...)

Ik koop ook nooit een Dell. Belachelijk hoge verzendkosten. Er zijn zat leveranciers die bestellingen boven € 50,-- gratis bezorgen en binnen 24 uur.
Ik mag geen namen noemen.

CrashPuppy

Ik koop ook nooit een Dell. Belachelijk hoge verzendkosten. Er zijn zat leveranciers die bestellingen boven € 50,-- gratis bezorgen en binnen 24 uur.
Ik mag geen namen noemen.

CrashPuppy

jep :cool: mn plaatselijke pc-boer boven de € 25
als je in een straal van 10 k.m woont

dell is zoiezo ... ahum ... geen enkele goede ervaring mee in ieder geval :S

had nog nooit een dell gekocht, maar deze laptop vond ik goed, en voldoet aan mijn eisen. Klein + aardige specs.

Je zal geen spijt krijgen van die XPS een heel goed laptop.
Mijn ervaring met Dell, perfect, prima service, de verwachte levertijd van 3 weken werd ingekort naar 10 dagen enzovoort.
Ik heb overigens vele Dell's onderhanden gehad van kennissen (en bij ons op de zaak staan er ook een paar duizend) en zelden zie je een productie pc waar zulke kwalitatief goede onderdelen in zijn verwerkt en waar de afwerking op zulk een hoog niveau staat.

Ann de klagers over de levertijd, wel eens geprobeerd bij een leverancier een pc te laten samenstellen waar bij twee of meer onderdelen niet op voorraad zijn? Precies dan gaat er ook een paar weken overheen, kom nu niet met het verhaal dat Dell dan maar moet zorgen dat ze genoeg op voorraad moeten hebben, ten eerste kost dat gewoon veel geld, ten tweede zouden dan de pc's duurder gaan worden en dat willen men natuurlijk niet betalen. Er is trouwens tegenwoordig niet één computerleverancier te vinden die grote voorraden heeft.
Dit is ook wat anders dan een Medion, Compaq o.i.d. daar koop je een kant en klare pc zonder invloed te hebben op de onderdelen, bij Dell kan je zelf de pc onderdelen kiezen (ook bij een laptop).

Ik geloof het allemaal best en ongetwijfeld is dell niet voor niets zo groot en populair.

Alleen mijn persoonlijke ervaringen zijn negatief.
Zoals gezegd, dubbele verzendkosten bij twee laptops in 1 bestelling b.v.
En dan binnen 3 maanden beide adapters kapot, binnen garantie maar de reactie van Dell was: moet u er maar wat voorzichtiger mee omgaan....
Na heel veel contact over en weer eindelijik, zeker na 4 weken zeuren, vervanging van de adapters.
Inmiddels (de laptops zijn nu iets meer dan 1 jaar oud) wederom een adapter kapot en tevens de stroomaansluiting van een moederbord overleden.Lekker buiten de garantie dus, heel prettige investering geweest van de spaarcentjes van de kinderen waar ze voor bedoeld waren:evil: :evil: :evil:
En zeg niet dat ik niet weet hoe ik er mee om moet gaan.

Op mijn werk hebben we inderdaad ook meer dan 250 dell PC's en laptops staan, perfecte service, maar ja, dat mag dan ook wel voor die prijs...

Maar voor mij prive nooit meer Dell

De kwaliteit van de Dellen is inderdaad best wel goed te noemen. Maar de kwaliteit van de service van Dell vind ik ondermaats. Zodra de doos het pand uitgeschoven is willen ze er eigenlijk niets meer te maken hebben.

Ron

ten tweede zouden dan de pc's duurder gaan worden en dat willen men natuurlijk niet betalen. Er is trouwens tegenwoordig niet één computerleverancier te vinden die grote voorraden heeft.
(ook bij een laptop).

:rolleyes: :rolleyes: hoeveel goedkope budget pc's wil je hebben
die de zwaarste games kunnen spelen ? :rolleyes:

ik weet zoiezo al 4 pc winkels / onderdelen winkels waar de voorraad
van nieuw spul zelfs in de winkel moet staan wegens plek gebrek :confused:
mag geen namen noemen en dat ga ik ook niet doen
wil alleen duidelijk maken dat wat je op 2 punten
verteld niks van klopt :rolleyes:

verder 1x dell gehad na 12 x terug gestuurd te hebben :shocked: wegens fabriekants foutjes
heb ik hun netjes bedankt en dat ze die troep zelf maar mochten houden
ik heb nu zelf pc gebouwd en het beestje loopt nog beter als de nieuwste die nu uit de fabriek rolt :)

Ps : mijn computers op mn profiel moet ik NOG aanpassen

ik probeerde even tebellen naar de support van dell maar moes allemaal gegevens opgeven die ik niet eens wis en dan zeggen ze doodleuk ja sorry we kunne je niet verder helpen!

en vervolgens kon je het probleem zelf oplossen!

wat voor gegevens?
klantnummer en ordernummer krijg je per email.

Ah, het is bevestigd dat de levering kneiter lang duurt:

Klik
Engadget zei:
Yeah, it's just your luck. Dell comes out with a well designed, high specification laptop, and the thing promptly sells out. Although systems have started to ship, any new orders will take at least four weeks to arrive: if you select some of the nicer build-to-order options like the LED backlight, your order will take even longer. Looks like you're lumping it then.

je weet toch wel waar je laptop word bezorgd? Contact persoon ben jezelf volgens mij, je eigen telefoon nummer weet je ook wel neem ik aan. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan