Dell levert traag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobbyRobson

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2011
Op de website spreekt Dell over supersnelle levering binnen 2 werkdagen, maar dit is vaak niet het geval. Ik heb vorige week 8-11 een bestelling geplaatst, en krijg vandaag (16-11) het bericht dat hij pas 30-11 geleverd wordt. Ontzettend belachelijk!

Kan ik de bestelling nu ook nog annuleren?

dan moet je denk ik contact opnemen met dell want dat is belachelijk om wat voor bestelling gaat het over

Wet op internet aankopen geeft je het recht te annuleren of binnen twee weken na ontvangst te retourneren !!

Wet op internet aankopen geeft je het recht te annuleren of binnen twee weken na ontvangst te retourneren !!

En ik dacht, dat dit pas in ging, op het moment dat je de goederen in huis hebt (correct me if i'am wrong!) ;)

Ik denk ook nu ik goed kijk pas na levering kan, excuses !

Ik heb trouwens wel een mooie voorbeeld brief voor je !!

Afzender
[Naam]
[Adres]
[Postcode en woonplaats]
[E-mail]

Aan
[Naam]
[Adres]
[Postcode en plaats]

Betreft: Ontbinding koop/dienst tijdens bedenktijd
[Woonplaats, datum]

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb op [datum ontvangst product / datum afsluiten dienst] uw product ontvangen/ dienst afgesloten. Op grond van de Wet Overeenkomst op afstand maak ik gebruik van mijn recht op bedenktijd.

[indien u een product hebt ontvangen:]

Ik stuur u het ontvangen product retour overeenkomstig de instructies.

[indien reeds betaald:]

Ik verwacht mijn gedane (aan)betaling binnen uiterlijk 30 dagen na datum deze brief retour op rekeningnummer [uw bank- of girorekeningnummer].

[indien tevens een financieringsovereenkomst afgesloten:]

Op grond van de wet brengt de ontbinding van de [koop/dienst] binnen de bedenktermijn met zich mee dat ik de afgesloten financiering ten behoeve van gedane aankoop van rechtswege zonder kosten kan ontbinden.

[indien de financieringsovereenkomst door de verkoper bij een derde is afgesloten:]

Een afschrift van dit schrijven zal ik versturen naar de financier.

Graag ontvang ik een bevestiging van mijn schrijven binnen twee weken,

Met vriendelijke groet,

[Uw naam en handtekening]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan