Dell Media Experience

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lateco

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Ik heb in Dec. een nieuwe pc gekregen maar door een fout in Norton Ghost is me de boel zodanig vastgelopen dat ik opnieuw moest installeren.

Probleem nu is dat ik Dell "Media Experience" kwijt ben en die wil ik graag weer.
Dat prog. was geinstalleerd maar niet meegeleverd.
Bij Dell ( helpdesk ) kom ik niet verder, bij Customer Care ook niet.
Het is te downen van de Dell site maar daar heb ik niets aan omdat dat bestand beveiligd is d.m.v een tijdsspanne waarin de pc gekocht moet zijn.
Systeemtijd en jaar terugzetten werkt ook niet.

Ik heb al uren op het www gezocht maar kan geen download vinden, alles wat ik vind is text text en nog meer mensen die het zelfde probleem hebben. (voornamelijk in Amerika en England)

Wie weet de oplossing? of heeft wel een werkende versie voor mij?

ftp://ftp.us.dell.com/video/R68321.EXE

Voor XP Pro en Home:

Modellen:
Dimension 2400
Dimension 2400C
Dimension 4600
Dimension 4600C
Dimension 8300 / 8300N
Dimension XPS
Inspiron 5100
Inspiron 5150
Inspiron 8500
Inspiron 8600

44MB

Ik hoop dat het de goede is. Check.

Groetjes,
Bennie

Hallo Bennie de R68321 is nou juist de file die dus niet te gebruiken is.

Oeps...:o Tja, dan zou ik het ook niet weten. Wat zit erin dat media experience eigenlijk? Gebruik 'em nooit....

Groetjes,
Bennie

Het is een eenvoudig dus makkelijk te gebruiken prog. voor het afspelen, weergeven en bewerken van video, DvD, muziek, foto´s enz. alles wat met digitaal en multimedia te maken heeft.

Hallo,

Ik wil het toch nog niet direct opgeven.
Ik ben er achter dat ik de File R67089 moet hebben.

Is er iemand met een Dell pc die hem op de Application cd's heeft staan. hij zou moeten staan op de cd waar ook de antivirus en internet software op staan.

Voor alle Dell gebruikers met Home of Professional

Aan een ieder die nu of in de toekomst met het zelfde probleem te maken heeft of krijgt.

Hier is de oplossing, met dank aan Dell waar je dus niets van hoeft te verwachten.

Na een beetje te hebben rond gespit in het te downen bestand ( zie de reply's hiervoor ) kwam ik er achter.

Download de R68321, unzip d.m.v. rechter muisklik naar een gemakkelijk te onthouden map.
Unzip daarna de verkregen Setup.exe op de zelfde manier maar niet in de zelfde map, het liefst in de uiteindelijke doelmap.

Je ziet dan een aantal bestanden, open de Custom.ini en verander Fulfillment_Model=1 in Fulfillment_Model=0.
Sla het bestand onder de zelfde naam als het oorspronkelijke custom.ini op.
Als laatste klik Setup.exe en het programma word wel geinstalleerd.

Special thanks aan het Amerikaanse forum die me een eind op weg heeft geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan