Dell opstartscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

stuif2

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Bij het opstarten van mijn systeem krijg ik het logo te zien van Dell. Dit scherm wil ik veranderen in het "normale" opstartmenu.(zien wat er opstart) Aangezien de instellingen in het bios zo verschillen met mijn Packard Bell, wil ik graag van een andere gebruiker van Dell weten hoe je dit oplost.

Dell Dimension 5000

Welk besturingssysteem?
Dell gebruikt een eigen bios om op te starten en als je dus dat bedoelt, dan is er geen eenvoudige oplossing omdat in het BIOS (Basic In-Output System) dit zit ingebakken. Maar bedoel je het starten van Windows dan is er wel een mogelijkheid maar dat is afhankelijk van het besturingssysteem.

Heb windows XP Pro erop zitten, maar ben inderdaad ook bang dat Dell het erin heeft gebrand.

Het is bij mijn weten niet mogelijk om tijdens het booten het Dell scherm weg te krijgen. Het is overigens ook totaal niet interessant om dat weg te krijgen, de 'normale' biosroutines gaan gewoon door tijdens dat logo, wat zou je willen zien dan? Een foutmelding?? die komt wel in beeld als het niet goed zou zijn.

Het is ook niet zo belangrijk, maar vindt het nu eenmaal niet interessant om naar het Dell scherm te kijken. Hiervoor had ik een Packard Bell en die deed hetzelfde, echter deze kon je veranderen in de bios.

In ieder geval bedankt voor de reacties, en zal het afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan