dell optiplex 270sx

Status
Niet open voor verdere reacties.

OSSIE05

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
hoi alle maal me pa ze dell optiplex doet het niet meer als ik hem aan druk gaat ie alleen maar blaasen en verder niks het lichtje van aan uit is normaal groen en nu oranje.
er is dus iets stuk van daag kwam me pa met een dell 260 sx thuis om meschien het een voor het ander om te wisselen dus ik volle moed proberen om de behuising er af te haalen maar dat lukt dus niet zie nergens schroefen weet meschien iemand hier hoe ik dat moet doen?

alvast bedankt oscar

Dell heeft nooit Schroeven altijd een soort Van "Klik Systeem"
Dus ergens moeten hendels zijn die moet je indrukken of aan trekken maar wees voorzichtig.

+voorzichtig met onderdelen ik neem aan dat je verstandt van dit soort dingen hebt?:rolleyes:

En Zie je geen beeld probeer een de Video-kaart eerst omtewisselen!

Dell heeft nooit Schroeven altijd een soort Van "Klik Systeem"
Dus ergens moeten hendels zijn die moet je indrukken of aan trekken maar wees voorzichtig.

+voorzichtig met onderdelen ik neem aan dat je verstandt van dit soort dingen hebt?:rolleyes:

En Zie je geen beeld probeer een de Video-kaart eerst omtewisselen!

hey bedankt voor je antwoord maar weinig verstand van verder maar neem aan dat ik wel wat ken ver wissellen eerst goed kijken dan over zetten kijken of ie het doet maar hendels zin er niet oke yes heb hem open maar zal heel voor zichtig die dingen er uit haalen beter even plastik hand schoenen aan treken denk?

zit achter op de comp een groene knop die dus twee kanten op kan'naar links drukken en dan drukken tegen de behuising ging ie open bedankt groetjes oscar

Laatst bewerkt:
Oke en sloop je vader's Pc Niet he eigenlijk is het beter dat je iemand er bij haalt die verstand heeft want onderdelen zijn heel gevoelig en moet je op een bepaalde manier behandelen
Maar dat is niet mijn keuze veel plezier!

Oke en sloop je vader's Pc Niet he eigenlijk is het beter dat je iemand er bij haalt die verstand heeft want onderdelen zijn heel gevoelig en moet je op een bepaalde manier behandelen
Maar dat is niet mijn keuze veel plezier!

haha ja kennen verder niemand en kapot is ie tog al maar zag twee kaarten ziten die ik ken vervangen maar meer ken ik zelf ook niet doen we zien wel bedankt voor de tips
zal wel even mailen hoe het me vergaan is mazzels oscar

Ok!
Naja dan maar zelf doen he.
en A.U.B Want soms geven we tips hier en gaan ze het doen hoor je niks meer van ze :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan