Dell OptiPlex GX620 sneller maken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

khawtf

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
Hey

ik had een vraag over mijn Optiplex Gx620

ik zou mijn systeem graag sneller willen maken...maar heb geen idee of dat wel mogelijk is..

behalve nieuwe RAM...kan ik bv de processor versnellen (bv een duo-core processor om wisselen met de originele ??)

alvast bedankt!!

- Intel® Pentium® D Processor with
Dual Core Technology
Up to 840 (3.2GHz,2X1M,800MHz FSB) -->beste optie !

- Intel® Pentium® 4 Processor with
Hyper-Threading Technology
Up to 670 (3.8GHz,2M,800MHz FSB)

- Intel® Celeron® D Processor
Up to 336 (2.8GHz,256K,
533MHz FSB)

Geheugen :
Dual Channel DDR2
Max 4 GB ( indien je een groot model hebt )met max speed van 533 MHz - 8,5 GB/s met Dual Channel

Check anders http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/optix_gx620?c=nl&l=nl&s=edu

dell bellen en dan kunnen ze je presies vertellen wat je wel en niet kan.

wilde zelf ook me processor verhogen, maar kon niet! dus vandaar mijn tip (had ook eerst even dell gebeld)

bedankt voor de antwoorden!

hoezo zou het niet kunnen,plus ik heb echt geen zin in klantenservice...meestal zijn het mensen die vrijwel niets weten!

The Legend,waar kan je ze eigenlijk kopen...en is het 3.2+3.2 ofz (de eerste) ?? :D

ik zou toch bellen, ik heb ook een dell systeem en volgens hun heb ik er een moederbord in zitten met een zo genoemde 'stop' ofte wel ik kan er geen ander processor ins stoppen dan de 2.2 Ghz die ik er nu in heb.

en over de niets wetend heid van de klantenservice... ze vullen uw tag nummer in en ze kunnen alles zien over uw computer. en ook wat er nog bij kan qua hardware

Waar je ze kan kopen?

In de winkel of op OnlineShops natuurlijk ( even googlen é ! )

3.2 Ghz ja. En het zijn geen twee FYSIEKE processors, maar gewoon 1 processor met de "kracht van 2".

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan