Hallo allemaal
Ik zit met het volgende probleem mijn pc start niet meer op dat wil zeggen dat zodra ik de pc inschakel de koelvinnen op het moederbord en achterop de pc gaan draaien en er een oranje lampje o het moederbord aangaat als er stroom op staat. Tevens brand er aan de voorzijde een wit lampje in de aanknop
Ik krijg geen beeld op mijn scherm er is een andere videokaart ingezet AsusGT610-SL. Maar als ik het beeldscherm op de standaard videokaart zet gebeurd er ook niets. Ik heb geprobeerd op te starten zonder de videokaart (Asus) dus deze verwijderd maar geen resultaat. Ook heb ik de geheugenkaarten er uit gehaald videokaart er uit alles er af dus geen muis toetsenbord en scherm. Maar ook geen start..
Daarna geprobeerd met geheugenkaarten er weer in ook geen start
Dus ik weet t ff niet meer
Iemand nog ideeën ?
Ik hoor het graag van u en alvast bedankt voor het meedenken
Even wat gegevens over de pc
Dell inspiron 620 MT Intel core i3- 2120 processor 3,330ghz 3 mb
Memory 4096 mb 2x 2048 ddr dual Chanel
8-1 cardreader
500 FB harde schijf serail ata
Windows 7 sp1 home premium
Ik zit met het volgende probleem mijn pc start niet meer op dat wil zeggen dat zodra ik de pc inschakel de koelvinnen op het moederbord en achterop de pc gaan draaien en er een oranje lampje o het moederbord aangaat als er stroom op staat. Tevens brand er aan de voorzijde een wit lampje in de aanknop
Ik krijg geen beeld op mijn scherm er is een andere videokaart ingezet AsusGT610-SL. Maar als ik het beeldscherm op de standaard videokaart zet gebeurd er ook niets. Ik heb geprobeerd op te starten zonder de videokaart (Asus) dus deze verwijderd maar geen resultaat. Ook heb ik de geheugenkaarten er uit gehaald videokaart er uit alles er af dus geen muis toetsenbord en scherm. Maar ook geen start..
Daarna geprobeerd met geheugenkaarten er weer in ook geen start
Dus ik weet t ff niet meer
Iemand nog ideeën ?
Ik hoor het graag van u en alvast bedankt voor het meedenken
Even wat gegevens over de pc
Dell inspiron 620 MT Intel core i3- 2120 processor 3,330ghz 3 mb
Memory 4096 mb 2x 2048 ddr dual Chanel
8-1 cardreader
500 FB harde schijf serail ata
Windows 7 sp1 home premium