Dell problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Dag allemaal ik heb een laptop met windows7. En krijg foutmelding dll problemen.weet iemand misschien hoe ik het kan oplossen zonder win7 opnieuw te installeren.Alvast bedankt

En de betreffende melding?

En als je de melding niet weet zoals Ed vroeg, dan kun je overwegen systeemherstel toe te passen. Je kunt ook ergens iets aanvinken en verder terug gaan in de tijd.

bedankt voor jullie reacties,mijn excuses maar laptop is bij mijn vriendin,heb zelf nog niet gezien.geeft foutmelding bij C:\Users\xxxx\AppData\Roaming\local\Ascdw zoiets zei ze.
zij kan ook geen herstel punt aangeven.
ik heb haar gevraagd om een screenshot te maken van foutmelding.
alvast bedankt

Foutmelding_22.jpg
dat is foutmelding wat ik krijg alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je deze melding krijgt bij het opstarten van je systeem, dan heeft je anti-virus en/of anti-spyware zijn werk (te) goed gedaan heeft, maar nét niet goed genoeg. Je ziet in de melding een verwijzing staan naar een bestand met die moeilijke naam. Dit bestand maakte deel uit van een virus, spywareprogramma of andere malware, en is verwijderd. De verwijzing naar het bestand in de opstartlijst echter niet, resultaat... zo'n fijne melding bij het opstarten van Windows. Probeer C cleanner te draaien.

http://www.piriform.com/ccleaner/download

free versie pakken. Ben je daar dan uitkijken wat je aanvinkt/uitvinkt.
En volgens mij ook nog Chrome, dus even opletten. Heb je verstand van C cleaner, zo niet dan is hier een handleiding.

nieuwe handleiding zie ik. :p

http://handleiding.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=637

Laatst bewerkt:
C Cleaner downloaden en handelen. Weet je het niet zo goed haal er iemand bij die van wanten weet.

Wat was de uiteindelijke oplossing?
(topics worden hier niet afgesloten)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan