Dell U2412M, heeft iemand ervaring ermee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raazno

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2013
Ik ben van plan om een nieuwe PC samen te stellen, met monitor ook erbij: Dell U2412M. Gezien de reviews op Hardware.info en andere sites was er niets mis mee. Maar,.. ik lees dus liever de slechte reviews, die zijn meestal closer to waarheid..
Ook op YT zie ik dat de zwart niet echt zwart is en dat hij veel glow heeft. Is dat bij alle modellen of moet je echt pech hebben? Ik gebruik PC NIET voor gamen, meer voor foto/video/muziek bewerking en CAD applicaties (AutoCAD, Microstation..). Deze heeft USB hub (4x USB), dat was voor mij de druppel om voor deze te kiezen.
Dit is mijn mandje: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...357031]=1&product[496940]=1&product[508195]=1

Als er iemand is die deze thuis heeft of first-hand ervaring mee gehad, aub laten weten hoe deze bevalt, met name over dat zwart glow issue en flickering. Alvast bedankt.
O ja, ik heb ook ergens gelezen dat als je monitor met PC verbindt via DVI, dan heb je niet de volle 24" beeld maar dat je overal 1cm omheen mist.. Klopt dat?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan