Dell V105

• Onderwerp starter Onderwerp starter hawky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hawky

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Mijn Dell V105 vind het kleurenpatroon niet meer. (Wel het zwartepatroon) Ik heb de drivers al eens opnieuw geinstalleerd en de filmware geupdate, maar niets helpt. Ook op internet vind ik geen oplossingen hiervoor.

Het zijn de juiste patronen en ze zitten er ook correct in (want ze hebben al gewerkt:p)

Groeten Brecht

Oké,als ik aan dell denk dan denk ik aan een pc,maar doordat je het over patronen hebt denk ik aan een printer,bedoel je nouw een pc of printer?

EDIT: Sorry ik had een foutje gemaakt,wat je kan doen is de patronen wat aanduwen nog een optie is om te checken of je de lipjes er af hebt gehaald(die zitten meestal op inkt-patronen.Ook kun je of je printer software opnieuw installeren. Trouwens welk merk inkt-patronen gebruik je want als je illegalen gebruikt kan het zijn dat ze niet werken,als je officiële gebruikt van dell,dan moet je effen contact nemen met dell.

Laatst bewerkt:
Het gaat dus over een printer ja:D

Lipjes zijn eraf, verder aanduwen gaan niet meer, software en filmware heb ik al eens opnieuw geinstalleerd, de patronen zijn besteld op de Dell website.

De software geeft aan dat er geen patroon gevonden word, terwijl er wel 1 inzit.

Ik heb al naar Dell gebeld, maar ik heb geen garantie meer. Dus moet ik betalen voor uitleg:confused:. Dus kan ik beter eerst hier eens proberen:)

Ook zeker weten dat het de goede inkt patronen zijn want het kan soms verschillen per printer,en als je degene die het doet er uit haalt en de gene die het niet doen apart legt dan kan je ze mischien vergelijken msicchien is er iets mis met de chip. Zo niet dan weet ik het niet meer. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan