Dell Vostro Laptop start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel1955

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2014
Hi,
Ik wilde mijn laptop terugzetten naar fabrieksinstellingen. Terwijl dit process bezig was, (PC was verbonden met de kabel aan het netwerk en ook via kabel aan het elektriciteitsnetwerk), viel deze ineens uit. Resultaat : hij doet niets meer. CD om op te starten heb ik niet gekregen bij de aankoop ervan.
Wat kan ik doen?
Tx

groeten

Wat versta jij onder "doet niks meer" ?

Geen geluiden, geen lampjes die gaan branden of start Windows niet op ?
Graag wat meer info ?

Bij opstarten krijg ik het Dell-logo te zien met F2 system en F12 boot options.
Daarna een zwart scherm en dan de melding "Missing operating sys".

Kijk eens bij Boot Options waar hij van wil opstarten ? Als dat gewoon de HDD is dan vrees ik dat je boot bestanden beschadigd of afwezig zijn.
Dell Vostro, nog een type nummer ?

En mijn andere vraag ?

Dit al gedaan ? Dus F8 herhaaldelijk indrukken voor je het Windows logo krijgt en dan deze stappen volgen.....

Turn on the computer.
As the computer starts, press < F8 > on the keyboard until the Advanced Boot Options menu appears on the screen.
You must press before the Windows logo appears on the screen. If you press after the Windows logo appears on the screen, the Advanced Boot Options menu will not appear on the screen. If you do not see the Advanced Boot Options menu, restart the computer, and then repeat this step until you see the menu on the screen.
Press the < Down Arrow > on the keyboard to select Repair Your Computer on the Advanced Boot Options menu, and then press < Enter >.
Specify the language settings that you want, and then click Next.
Log in as a user who has administrative credentials, and then click OK.
Click Dell Factory Image Restore.
In the Dell Factory Image Restore window, click Next.
Click to select the Yes, reformat hard drive and restore system software to factory condition check box.
Click Next.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan