DELL XPS 15 - blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

dogterom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2008
Hallo allemaal,
sinds kort is mijn gloednieuwe DELL XPS 15 binnen (L502X0)
Specs:
MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Intel Core i7-2670QM
8,0GB RAM
Intel HD 3000 + Nvidia GT 54
Na een aantal dagen gebruik en een aantal updates via windows update komt er een verontrustend blauw scherm opzetten (zie bijlage)
Ondernomen dingen:
- PC gescand met Panda Cloud
- Systeemherstel
- Nvidia drivers opnieuw geïnstalleerd
- Geheugen herstel
- windows defender scan

Helaas komt ook na deze stappen het scherm na ongeveer een half uur gebruik steeds weer opzetten.
Weten jullie misschien nog meer stappen die ik kan ondernemen?
alvast bedankt!

Bestand-JZHINVJJHIFT&download=JY7FJ3EWYQMR

Ja, inderdaad, welke bijlage?: Je linkt naar een map, niet naar een plaatje!..

Zonder de BSoD Bug_Check kunnen we je weinig vertellen dus...

Bedankt voor de link :)
Heb inmiddels de netwerk drivers bijgewerkt, verwacht dat het probleem verholpen is maar misschien kan het nog komen.
Netwerk adapters dacht ik al meteen aan omdat ik een film had gekeken zonder blauw scherm, na een beetje internetten en het proberen om een bestand up te loaden dacht dat het dat wel eens zou kunnen zijn, de informatie uit het linkje bevestigde dat :) Hebben jullie eventueel nog een minidump bestand nodig?
Groetjes Niels

Ook na deze handeling kwam het blauwe scherm helaas weer opzetten, ben nu bezig met alle drivers up te daten, hoop dat het werkt :)
Misschien weten jullie nog iets?
Groetjes Niels

Systeem herstellen voor de updates?

grtjes dag

Hoi, ik heb al al zo'n 6 keer systeem herstel uitgevoerd, helaas haalt dat niks uit...

Weer een tijdje verder en nog steeds last van het probleem.
Nu lijkt het er op dat het blauwe scherm wordt veroorzaakt door het downloaden van bestanden via U/Bit torrent.
Op internet ook al soortgelijke meldingen gezien van mensen met het zelfde probleem met dezelfde laptop maar helaas nog geen oplossing.
Weet iemand misschien nog iets wat ik nog kan doen?

Groetjes niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan