Dell XPS 17 aanschaffen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Parwen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2011
Berichten
3
Ik zit erover na te denken om de Dell XPS 17 aan te schaffen, deze zal gebruikt worden voor tekstverwerking,een aantal multimedia gedoe zoals film kijken, photoshop e.d. en gaming. prijs moet onder de 900 euro blijven dus is dit een goede mogelijkheid?
ook moet hij mee naar colleges, batterijduur is niet zo heel lang volgensmij.

ik heb hem bij Dell een beetje aangepast, zo ziet het er nu uit:
Dell XPS 17
-Silver Anodized Aluminum Cover
-2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz
-Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
-44 cm (17.3") HD (1600x900) WLED - breedbeeldscherm met TrueLife™
-3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart
-4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048
-500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
-dvd+/-rw (CD & DVD lezen en schrijven)
-9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)

het zou fijn zijn als iemand kan zeggen of deze geschikt is en/of misschien ook een vergelijkbare laptop heeft gezien.
 
Absolute aanrader. Ik heb hier net een nieuwe met als enige verschil het full HD scherm. Met de 9 cell accu kun je (voor alleen email e.d.) zeker een dag vooruit. Het andere voordeel is dat de accu uitsteekt en de laptop daardoor vanzelf al iets gekanteld staat en het typen beter gaat. De luchstroming rondom de laptop is dan meteen ook iets beter.
 
Hoi,

Of dit aternatief met een full hd scherm en misschien wel wat goedkoper.

Ps Welkom op Helpmij
 
Laatst bewerkt:
okee harstikke bedankt iedereen!
@RogerS, is 1600 x 900 voldoende?
@Modag, bedankt maar nee dank je ik vertrouw dat niet zo, heb er liever een van een bekend merk
 
ik denk dat het de xps 17 wordt, maar ik weet niet of iemand hier nog een andere vergelijkbare laptop heeft gevonden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan