Heren
ik heb een probleem met me laptop dat die niet opstart en hem in systeem herstel gooit
Ik heb een XPS1530 met de volgende specs:
[small]PROCESSOR Intel® Core™2 Duo Processor T8100 (2,10 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 - Dutch
ONDERSTEUNINGS - SERVICES 1 jaar Premium XPS-Hardware Support - Voorrang bij telefooon contact en onsite support
LCD-SCHERM 15,4-inch Widescreen™ WXGA (1.280 x 800) TFT-scherm (220 nit) met TrueLife™
GEHEUGEN 4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
HARDE SCHIJF 320 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
GRAFISCHE KAART NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT met 256 MB toegewezen grafisch geheugen
BLUETOOTH Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data rate - Eur
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Dell™ Wireless 1505 Wireless-N-minikaart - Europa - Core 2 Duo Processors[/small]
Geschiedenis: Ik heb hem iets langer dan een maand (nieuw gekocht). 2 weken geleden heb ik er voor het eerst ermee geskyped pakte die me microfoon niet van me headset pakte die me microfoon van me headset niet, dell support aan de lijn gehad, die heeft me door wat check schermen begeleid en op afstand contact gehad met me laptop. We kwamen er niet uit hij heeft een monteur langs gesteurd die even het hele moederbord heeft vervangen(had de laptop net 2 weken) uiteindelijk kwam de monteur netjes de volgende dag hele moederbord vervangen ( die is langer dan een uur zoet geweest ) was het nog niet opgelost bleek het achteraf een instelling alsnog te zijn volgende de monteur.
Laptop en de microfoon functioneerde prima
Alleen vandaag besluit die ermee te stoppen,
Wat heb ik de afgelopen 2 dagen gedaan (als aanvullende info)
Heb gisteren Red alert3 geinstalleerd en vandaag even gespeeld, heb bij een vriend skype gestart en gebruikt laptop dichtgeklapt erna naar huis gegaan (5 minuten rijden)
Probeerde de laptop weer op te starten gooit hem automatisch in het systeem herstel waar die 10 min is in blijven hangen en de volgende melding geeft nu:
Deze computer kan niet automatisch worden hersteld
Het verzenden van informatie kan microsoft helpen bij het oplossen van problemen
--> Informatie over dit probleem verzenden (aanbevolen)
--> Niet verzenden
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: StartuprepairV2
Probleemhandtekening 01: Autofailover
Probleemhandtekening 02: 6.0.6001.18000.6.0.6001.18000
Probleemhandtekening 03: 5
Probleemhandtekening 04: 393222
Probleemhandtekening 05: Corruptfile
Probleemhandtekening 06: Corruptfile
Probleemhandtekening 07: 3221225705
Probleemhandtekening 08: 2
Probleemhandtekening 09: Systemrestore
Probleemhandtekening 10: 0
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Ik heb de XPS 24x7 support aan de lijn gehad (het engelstalige callcenter) me engels is niet geweldig maar was goedgenoeg om met de medewerker door een bios diagnose systeem te lopen hem de probleemcode gegeven en hij gaf me aan dat er een soort herstel gestart moest worden (begreep hem niet helemaal bij dat gedeelte) maar daardoor wel me data kwijt zou zijn
Mijn vraag is nu aan jullie (voordat ik morgen de nederlandse dell support bel) wat is er aan de hand? wat kan ik eraan doen? en wat kan ik eraandoen om wat data nu ergens naartoe over te zetten want moet een belangrijk werkstuk maken voor me School Studie en daar kan ik nu niet mee verder
ik heb een probleem met me laptop dat die niet opstart en hem in systeem herstel gooit
Ik heb een XPS1530 met de volgende specs:
[small]PROCESSOR Intel® Core™2 Duo Processor T8100 (2,10 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 - Dutch
ONDERSTEUNINGS - SERVICES 1 jaar Premium XPS-Hardware Support - Voorrang bij telefooon contact en onsite support
LCD-SCHERM 15,4-inch Widescreen™ WXGA (1.280 x 800) TFT-scherm (220 nit) met TrueLife™
GEHEUGEN 4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
HARDE SCHIJF 320 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
GRAFISCHE KAART NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT met 256 MB toegewezen grafisch geheugen
BLUETOOTH Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data rate - Eur
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Dell™ Wireless 1505 Wireless-N-minikaart - Europa - Core 2 Duo Processors[/small]
Geschiedenis: Ik heb hem iets langer dan een maand (nieuw gekocht). 2 weken geleden heb ik er voor het eerst ermee geskyped pakte die me microfoon niet van me headset pakte die me microfoon van me headset niet, dell support aan de lijn gehad, die heeft me door wat check schermen begeleid en op afstand contact gehad met me laptop. We kwamen er niet uit hij heeft een monteur langs gesteurd die even het hele moederbord heeft vervangen(had de laptop net 2 weken) uiteindelijk kwam de monteur netjes de volgende dag hele moederbord vervangen ( die is langer dan een uur zoet geweest ) was het nog niet opgelost bleek het achteraf een instelling alsnog te zijn volgende de monteur.
Laptop en de microfoon functioneerde prima
Alleen vandaag besluit die ermee te stoppen,
Wat heb ik de afgelopen 2 dagen gedaan (als aanvullende info)
Heb gisteren Red alert3 geinstalleerd en vandaag even gespeeld, heb bij een vriend skype gestart en gebruikt laptop dichtgeklapt erna naar huis gegaan (5 minuten rijden)
Probeerde de laptop weer op te starten gooit hem automatisch in het systeem herstel waar die 10 min is in blijven hangen en de volgende melding geeft nu:
Deze computer kan niet automatisch worden hersteld
Het verzenden van informatie kan microsoft helpen bij het oplossen van problemen
--> Informatie over dit probleem verzenden (aanbevolen)
--> Niet verzenden
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: StartuprepairV2
Probleemhandtekening 01: Autofailover
Probleemhandtekening 02: 6.0.6001.18000.6.0.6001.18000
Probleemhandtekening 03: 5
Probleemhandtekening 04: 393222
Probleemhandtekening 05: Corruptfile
Probleemhandtekening 06: Corruptfile
Probleemhandtekening 07: 3221225705
Probleemhandtekening 08: 2
Probleemhandtekening 09: Systemrestore
Probleemhandtekening 10: 0
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Ik heb de XPS 24x7 support aan de lijn gehad (het engelstalige callcenter) me engels is niet geweldig maar was goedgenoeg om met de medewerker door een bios diagnose systeem te lopen hem de probleemcode gegeven en hij gaf me aan dat er een soort herstel gestart moest worden (begreep hem niet helemaal bij dat gedeelte) maar daardoor wel me data kwijt zou zijn
Mijn vraag is nu aan jullie (voordat ik morgen de nederlandse dell support bel) wat is er aan de hand? wat kan ik eraan doen? en wat kan ik eraandoen om wat data nu ergens naartoe over te zetten want moet een belangrijk werkstuk maken voor me School Studie en daar kan ik nu niet mee verder
