Delta CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylan232

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Hallo,

Ik wil een CI+ module voor mijn samsung 'syncMaster P2370HD' zodat ik digitale tv kan kijken, ik weet niet of dit goed werkt aangezien mijn tv/pc monitor niet in de lijst van de door delta aanbevolen toestellen. Er zit wel een comman inteface systeem in dus in pricipe moet het kunnen. Ik kan nergens vinden hoeveel smartcards er op een abbonoment kunnen zonder extra pakketen.

bijvoorbaad dank,

mvg Dylan232,

Laatst bewerkt:
Ik heb nu diverse sites bekeken over jou monitor, maar zie nergens dat deze een Common Interface (CI) heeft.:confused:

Oke volgens de site die je geeft, zou de CI ondersteuning geven voor DVB-C. (Digital Video Broadcasting (digitale video-uitzending) via de kabel.)

Hier zou je dus op moeten letten. Gezien de Delta site aangeeft geen garantie op goede werking te geven, op modellen die niet in hun lijst voorkomen. Zou ik maar goed gaan navragen bij Delta.
http://www.delta.nl/thuis/televisie...evisie_module_CI+/gecertificeerde_televisies/

[edit]Titel kun je binnen 24 uur zelf nog aanpassen via "bericht aanpassen > geavanceerd" in het eerste bericht. Ik heb het nu voor je aangepast.[/edit]

Laatst bewerkt:
Oke heel erg bedankt, dan ga ik maar even een mailtje doen naar delta. :thumb:

mvg Dylan232,

Hou er ook rekening mee, dat sommige providers dit niet ondersteunen. UPC bijvoorbeeld werkt het niet mee in verband met de encryptie die ze gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan