Delta Force 2 (PC)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartenHc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2010
Ik las net al het oude topic, maar aangezien ik de dingen heb opgevolgd die daarin stonden, maar het spel nog steeds online weigerd hier maar weer de vraag:

Is er iemand die dit spel nog online kan spelen? Had al wat updates gedaan, maar als ik online ga, geeft ie 1 kamer maar aan, en lettertype is wazig. als ik daarop klikt reageert de computer niet meer. iemand??:confused:

Ik weet niet of het een redelijk nieuw spel is maar de moderne spellen zijn steeds moeilijker online te spelen, als je hem uberhaupt illegaal hebt.

Aan de legale kant moet je even kijken of je inderdaad up-to-date bent en misschien wel de juiste instellingen, check je firewall ook even.

Ik neem aan dat je deze thread bedoelt. Ik heb net even geprobeerd om online te spelen met mijn legale versie en het lukt inderdaad niet. Het spel loopt hier ook vast, zowel wanneer ik een game wil joinen of hosten. Het vreemde is dat er geen lijstje met alle games te zien is die je kunt joinen, telkens maar één game.

Met Delta Force: Land Warrior (die ook gepatched moet worden met NLExePatcher) is het wel mogelijk om online te spelen. Bij dit spel moet je echter eerst een account aanmaken voordat je online kunt, i.t.t. DF2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan