Delta Force Black Hawk down

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0154

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
hey, ik heb een probleem met het spelen van df bhd...
Bekijk deze ss maar eens, zo ziet mijn scherm eruit als ik speel.. ik zie alles perfect als ik bijvoorbeeld bij instellingen kijk maar als ik eenmaal aan een missie of een onnline game begin zie ik het beeld zoals dit.

bhdre9.png

Laatst bewerkt:
Hoi,
Voldoet je PC wel aan de systeemeisen van het spel? Vooral videokaart, geheugen en processor is belangrijk.

ja, normaal wel.. maar kan ik dat nog eens extra controleren? tspel is al 4 jaar oud en pc maar 1...

Ja, dat kan :)

Kijk hier maar eens naar de eisen van het spel, en vergelijk deze met welke onderdelen je zoal in je PC hebt zitten. Die specs zijn niet hoog, dus ik denk eigenlijk dat het wel goed zit...
Als je niet weet wat er in je PC zit, kan je dit checken met Everest:
http://www.majorgeeks.com/download4181.html.

Ik had je eerst deze link willen geven om te testen, maar jouw spel staat daar niet bij.

Laatst bewerkt:
System Requirements
Processor Minimum: Pentium III 733 MHz or equivalent
Recommended: Pentium IV 1.4 GHz or equivalent
Memory 256 MB or greater required
Video Card Any D3D card with 32 megs of ram. 64 megs or greater is recommended. Compatible 3D cards: nVidia TNT-2, GeForce series, or ATI Radeon series.
Hard Drive 750 MB free space required
CD-ROM 4x or greater
Sound Card Any windows compatible
Controllers Any windows compatible
Operating System Windows 98, ME, 2000, or XP
DirectX DirextX 8.1 required (Review system required DX9 for game to function properly.)
LAN Play Up to 50 simultaneous players (may require dedicated server).
Internet Play Up to 32 simultaneous players via NovaWorld

Ik heb:
hardwarexd8.png

Oké, die onderdelen zitten goed. Kan je hier nog even het type videokaart dat je hebt neerzetten? Die staat niet tussen die info.

Heb je je videokaart drivers al eens geupdate?

Ja, ik misschien. Daarom vroeg ik wat ik vroeg in post #6 (de vorige, boven die van jou)...

srr khad post 6 niet gezien... ik ben nu aant proberen te updaten

bij NVIDIA GeForce 7300 LE staat er bad, ook nog bij een paar andere dingen maar ik denk dat dat de belagrijkste is

Laatst bewerkt:
Oké, die videokaart is ook zeker goed genoeg voor je spel, en wordt geaccepteerd door het spel. Misschien zijn je drivers dus niet up-to-date. Hier staat een Tutorial op Helpmij over hoe je die kunt updaten: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=296201. :)

Als je die volgt, installeer je de nieuwste softwareversie die bij jouw videokaart hoort.
Maak voor het installeren even een systeemherstelpunt aan, dan kan je later altijd nog terugvallen.

Maar eh, wat bedoel je met "er staat bad"? Op die link die ik gaf naar die testsite? Ik dacht dat jouw game daar niet in die lijst stond...

Laatst bewerkt:
ik heb ondertussen nog eens opnieuw geinstalleerd, en bij de eerste keer spelen past ie je spel dan aan aan je videokaart, er stond dat men videokaart sterk genoeg is... en dan doet ie nog een test, dit waren de resultaten, kweet niet als je hier iets mee kan
testcd4.png

Zie je verbetering in het spel na de herinstallatie?
Het geeft in ieder geval aan dat je kaart goed geaccepteerd wordt.
Dan misschien toch die nieuwe drivers proberen, als dat ook niet werkt weet ik het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan