demo doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Ik heb een demo gedownload en die doet het niet.Hoe komt dat?Ik heb een plaatje achtergelaten waar je kan zien wat de demo aangeeft.

zonder plaatje kan het ook hoor.
zet je plaatje maar als bijlage er bij dan

Mischien is de Demo al verlopen qua datum, dan wil het ook wel eens voorkomen dat het niet werkt.
Ik noem maar een optie, inderdaad willen we wel graag weten waar de Demo over ging.

Als ik op het pictogram klik om het spel te spelen dan staat er : Deze toepassing kan niet worden gestart omdat D3D9.Dll niet kan worden gevonden.Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.Ik heb al geprobeert de demo opnieuw te instaleren maar dat helpt niet.

probeer is of dat je dat bestandje via internet kunt vinden.

D3D9.Dll en die er dan opnieuw inzetten

D3D9.Dll is een DirectX 9.x bestand. Heb je wel DirectX 9 op de pc staan? Anders even DirectX 9 (opnieuw) installeren

Geplaatst door traxion
die zit toch altijd al bij de demo

Nee hoor, vaak juist niet bij een Demo, om de download grootte te beperken.

Van welke maker heb jij D-Day? Er zijn nogal wat verschillende fabrikanten die een spel D-Day hebben.

ik heb direct x 9 gedownload maar het instaleren gaat niet goed er staat een CAb bestand dat nodig is voor de instalatie word niet vertrouwd.

Als jij gewoon DirectX bij mircosoft gedownload hebt, zal er weinig mee mis zijn.
Welk programma 'vertrouwt het CAB bestand niet?

En je hebt hem gewoon gedownload bij Microsoft, dan zou ik gewoon proberen door te gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan