demo spel werkt niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

allema

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Berichten
36
Hallo,

Ik heb de nederlandstalige demo gedowload van het spel: reis naar het middelpunt van de aarde.
Het spel op zich doet het maar de tekst niet, ik krijg allemaal rare tekens (het lijkt wel chinees) en dat is erg lastig want je kunt nu niet zien wat er bedoeld wordt, je moet soms geschreven aanwijzingen opvolgen en dat gaat dus niet.
Waar ik het vandaan heb weet ik niet meer (het is een spel wat op de site staat van easycomputing) maar de engelstalige versie staat op www.journey-earth.com.
Wie kan me helpen ik weet niet of het aan het spel ligt of aan de computer, ik heb een packard bell met windowsXP home edition.

Groeten Allema
 
Kan je iets meer info geven, zoals je hardware, dus hoevweel geheugen, wat voor een CPU (processor, dus Pentium of AMD), heb je de laatste drivers voor je Moederbord en je videokaart en je Geluidskaart?
 
Hoi Allema! :D

Beetje vreemd: je download een Nederlandstalige demo met Chinese tekst en je weet niet meer waar je deze hebt gedownload.
Op jou link: www.journey-earth.com kun je online het spel in het Nederlands spelen.
Ik vermoed dat jou demo niet goed is.

Grtz :D
Falco
 
Hallo,

Ik heb de engelstalige demo ook gedownload en daar is het precies hezelfde.
De nederlands talige demo heb ik gedownload via een link in een e-mail.
Waar kan ik vinden wat voor videokaart en dergelijke ik heb ?
 
Hier de systeem gegevens.
WindowsXp versie 2002
AMD Athlon (tm) xp 1500+
1.33 GHZ
240 mb ram geheugen
beeldschermadapter: S3 graphics ProSavage + utilities

Updates gaan zo ver ik weet automatisch.
 
Mijn vraag is nog steeds niet opgelost niemand weet hoe dit komt en wat de oorzaak is.
Op het forum van de officiele site van het spel komt dit euvel ook veel voor maar weet niemand de oplossing.
Als iemand in de toekomst de oplossing weet graag het antwoord.
Tot die tijd speel ik het demospel niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan