Demo versie maken met limiet aan records of gebruikerstijd van 30 dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stubbe57

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2012
Een vraag,

Hoe kan ik van mijn database een demo versie maken die of een maximaal aantal records aankan of voor maximaal 30 dagen te gebruiken is.

Ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten doen.

Kan iemand mij daar bij helpen ??

Alvast bedankt.

Hallo Rene71,

Bedankt voor je link, heb hem geprobeerd maar kom niet verder, de demo vraagt zelf ook om een code , maar het was het proberen waard.

als je op de knop [ok] klikt kom je er wel in
het is wel een demo zag ik

Hallo Rene,

Ben inderdaad een stap verder gekomen in dat programma, maar verder kom ik er niet helemaal uit.

Is er iets wat in access zelf gemaakt kan worden , zonder daar een extern programma voor nodig te hebben ??

Als je onder het oude Accces iig het bestand opslaat als .mde dan kon een ander het niet editen... dat draait dan als een zelfstandige access versie zonder verder rechten
Dus dan kun je vast simpel met een controle bij het opstarten een teller of zo laten lopen.
Ze kunnen dan iig niet de teller resetten...
PS: bij de nieuwere versies heet .mde anders, maar heb ik niet bij de hand zo snel.

Ik heb wel een voorbeeldje dat een check doet op gebruiksperiode. Maar je kunt natuurlijk simpel een formulier maken waarin je een check doet op het aantal records. Kwestie van de knoppen op de juiste manier instellen.

Hallo Octafish.

Daar was ik ook al mee begonnen maar dat liep op niets uit.

Als jij het tijd bestandje of een voorbeeld van een record limiet zou kunnen plaatsen zou ik heel erg geholpen zijn ..

Laat eens zien waar je op vast liep.

Voorbeelden heb ik niet meer , elke keer als het niet lukt opnieuw mijn copy naar origineel gehaald om vervuiling te voorkomen

Ik heb ik in de tabel verkopen geprobeerd om het nummer wat automatisch gegenereerd word op een max te zetten van 50 records.
Ook met de datum heb ik varianten op now(0) + 15 proberen te doen maar dat heeft allemaal niet mogen werken.
Ik heb de database weer in zijn originele vorm staan.
Ben op het web ook nog aan het zoeken.
Ook ben ik nog met jouw toetsenbord aan het stoeien , maar daar ga ik volgende week mee verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan