Demon ervaring ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
demon

Ik heb sinds oktober demon express en het bevalt me prima!
Alleen heb ik wel het 512/256 abbonnement omdat ik internet alleen gebruik voor surfen enz. Het downloaden is dus wel traag maar dat neem ik op de koop toe.
groetjes

senior

ja ik ben ook aan het kijke voor dat abbonement maar is wel beetje stabiel enzo ?

kijk voor de gein eens in newsgroup demon.nl.support

demon

nogmaals gezegd.. ik ben er prima tevreden over. Nooit storingen en een prima werking.

senior

heo kan ik me aanmelden op newsserver ik heb daar de balen verstand van gebruik het nooit :o

Geplaatst door remcos
heo kan ik me aanmelden op newsserver ik heb daar de balen verstand van gebruik het nooit :o

even kijken welke provider je hebt, op de homesite van die provider staat hoe en waar je nieuwsgroepen kunt lezen

Geplaatst door Jheroen
kijk voor de gein eens in newsgroup demon.nl.support

Hier quoten alleen maar de klagers, die denken recht te ontlenen aan de snelheid in de nieuwsgroepen.

Oftewel de lurkers.

Mvg Patrick

Ik heb nu 1,5 jaar ervaring met Demon.

Op een paar maanden na, is het een perfecte provider.

Ik heb een aantal maanden last gehad van een hoge ping, maar dat probleem is opgelost.

Vooral hun nieuwste aanbieding is geweldig, nl een 2048/1024 verbinding voor 34,50.

Mvg Patrick

genoeg goede ervaring denk dat ik het ga bestellen

en maandprijs is alles wat je betaalt of komt er nog **** van kpn enzo bij??

de prijzen van Demon zijn all in dus niets extra aan KPN

ik heb het zelf nu bijna een jaar en het bevalt goed
512/256 is voor mij genoeg om te surfen online te gamen en een en ander downloaden.

Zeer stabiel (vb grabit altijd rond de 52 kbps).

Als ik dit jaar nog opslag krijg en een laptop van mn werk (dan wordt 50% vergoed max € 15) dan ga ik denk ik wel voor de 8MB :))

ik zeg aanrader

was trouwens ook de beste in de consumententest van een tijdje terug

gr
Charley

Geplaatst door Charley

Als ik dit jaar nog opslag krijg en een laptop van mn werk (dan wordt 50% vergoed max € 15) dan ga ik denk ik wel voor de 8MB :))

ik zeg aanrader

was trouwens ook de beste in de consumententest van een tijdje terug

gr
Charley

Ik zou nog maar ff wachten tot het ADSL2 netwerk wordt uitgerold.
Ze verwachten een complete prijzenoorlog tussen de providers, wat dus alleen maar gunstig is voor ons:D

Mvg Patrick

Geplaatst door patrickt

Ik zou nog maar ff wachten tot het ADSL2 netwerk wordt uitgerold.
Ze verwachten een complete prijzenoorlog tussen de providers, wat dus alleen maar gunstig is voor ons:D

Mvg Patrick

Dan kun je nog wel een aantal maanden wachten !

Dat kan zeker nog wel een aantal maanden duren, het zal mij dan ook benieuwen of het wel dit jaar wordt dat nieuwe adsl2, maar goed, voor het aanschaffen van een isp abonement is het mischien wel de moeite waard om nog even te wachten, het zou inderdaad nog wel eens leuk kunnen worden in prijzen land.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan