Demonoid registratie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

viper706

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2004
Berichten
344
Heb een probleem met de registratie van Demonoid op www.hierwaseensite.com
Elke vrijdag kun je registreren (vandaag).
Ik ontvang bij geen enkele registratie (4x elke keer ander e-mailadres hotmail/gmail/yahoo/provider e-mail) een bevestigingscode.
Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing??
Zit een halve dag tussen de eerste en laatste x proberen. :shocked:

[modedit]Link verwijderd. Op de site worden serials e.d. aangeboden[modedit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou nog even wachten tot morgen. Misschien ligt er morgen wel bij elke email een registratiecode klaar!
 
Laten we het hopen, anders moet ik ergens een invite zien te krijgen (wellicht dat dat wel werkt :confused: )
 
En voor de zekerheid: je hebt overal gekeken in de anti-spam map / ongewenste berichten -map of het daar niet gekomen is?
 
Ik heb de link verwijderd omdat er op die site serials e.d. worden aangeboden.
En die mogen volgens de huisregels hier niet geplaatst worden.
Je mag wel gewoon verder gaan over je registratieprobleem. :)
 
En voor de zekerheid: je hebt overal gekeken in de anti-spam map / ongewenste berichten -map of het daar niet gekomen is?

Dan zou deze vraag in de sectie domme vragen moeten komen. ;)
Registratie werd gisteravond goedgekeurt en bevestigt, zal wel aan de server hebben gelegen. Waarschijnlijk mijn ongeduld, zulke zaken horen eigenlijk niet op zich te laten wachten :)
 
stuur me ff een email dan kan ik je wel een invite sturen, ik zit namelijk bij de club, mail maar ff naar info at spenk punt nl
 
Michael, zoals je weet is een misbruikmelding voldoende als je dit soort dingen ziet..

Daarnaast is het probleem ook al opgelost.
Registratie werd gisteravond goedgekeurt en bevestigt, zal wel aan de server hebben gelegen. Waarschijnlijk mijn ongeduld, zulke zaken horen eigenlijk niet op zich te laten wachten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan