Demonstratie van xBox 360 op een PowerMac gegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik deed weer eens mijn dagelijkse ronde op het internet, en toen vond ik dit :) ik vond het best amusant, moet ik zeggen :D

'Het is nu al de giller van de E3 gamebeurs in Los Angeles: de demonstratie van Microsofts Xbox 360 werd gegeven op twee verstopte Power Mac G5's.

Techsite Anandtech deed de toch wel erg gênante ontdekking. Verbaasd over de bescheiden prestaties van de opgestelde democonsoles in de Xbox-stand, bekeken enkele journalisten de democonsoles van dichterbij. De Xbox-kastjes bleken niet aangesloten. In plaats daarvan waren de demoschermen en -controllers in het geheim verbonden met twee Power Mac G5's van Apple.

Deze ontdekking zal de PR-afdeling van Microsoft doen knarsetanden, maar verbazingwekkend is het niet. De PowerPC-chiparchitectuur van de Xbox 360 is immers nauwer verwant met Apple, dan met de Intel x86-compatibele machines waarop Windows meestal draait. Er werd ook al langer gefluisterd dat spelprogrammeurs die voor de Xbox 360 ontwikkelen, dit deden op Power Mac G5's.
'

Bron: ZDNet

Whahaha, wat een giller :p:p.

Mja; opzich is het niet verwonderlijk zoals ze zeggen. Buitendat; who cares. Zolang de Xbox zelf straks maar leuk/goed is :thumb::cool:.

Geplaatst door Systemizer X100
Ik deed weer eens mijn dagelijkse ronde op het internet, en toen vond ik dit :) ik vond het best amusant, moet ik zeggen :D

Helemaal mee eens:)

Wel een afgang zeg:p
Ze zullen niet blij zijn geweest met deze ontdekking (ook al wisten ze het zelf).

Geplaatst door rve123

Ze zullen niet blij zijn geweest met deze ontdekking

(ook al wisten ze het zelf)[.

Zou toch mooie boel worden als ze het zelf niet eens wisten :rolleyes: :rolleyes:

:)

@XP_PC:

Ja, dat klopt. Uiteindelijk gaat het om het speel-plezier :D
Maar toch!

Microsoft, Microsoft Windows, Xbox wordt gemaakt door Microsoft, xBox demo's draaien op een Mac? :D

Ach, je kon Linux draaien op de eerste X-boxen.
De MS Windows Update servers draaiden tentijde van die gare worm op Linux.
En nu dit weer?

Ik verbaas me nergens meer over ;).

Geplaatst door XP_PC
Ach, je kon Linux draaien op de eerste X-boxen.
De MS Windows Update servers draaiden tentijde van die gare worm op Linux.
En nu dit weer?

Ik verbaas me nergens meer over ;).

Dat blijkt :P

Heh, Microsoft is niet eens trouw aan zijn eigen producten :p meh niet dat ik het erg vind, alleen... tsja...

Geplaatst door Systemizer X100

Dat blijkt :P

Heh, Microsoft is niet eens trouw aan zijn eigen producten :p meh niet dat ik het erg vind, alleen... tsja...

Het geeft zo'n slechte indruk bedoel je ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan