Dennahz.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hoi,

Ik ben bezig met een eigen website en het lukt wel aardig dacht ik :D

Het adres is: www.dennahz.nl

Wat vinden jullie r van?

Er zijn nog een aantal onderdelen niet klaar, maar ik dev lokaal rustig verder.. :D

Grtz,

Breez

Yeps, ziet er mooi uit! Alleen snap ik het onderwerp niet echt.. Dat zou ik ook duidelijk vermelden in de index.. Ik snap ook de naam niet echt.. Dennahz, waar heeft dat mee te maken enzo. De lay-out vind ik in ieder geval super! :thumb:

Succes nog ermee!

Geplaatst door T._de_vries
Yeps, ziet er mooi uit! Alleen snap ik het onderwerp niet echt.. Dat zou ik ook duidelijk vermelden in de index.. Ik snap ook de naam niet echt.. Dennahz, waar heeft dat mee te maken enzo. De lay-out vind ik in ieder geval super! :thumb:

Succes nog ermee!

Dennahz is een variatie op zijn naam ;)

Het onderwerp? gewoon een eigen site, met gastenboek en fotoalbum enzo ... hoeft geen onderwerp aan een site verbonden te zijn toch? :rolleyes:

Geplaatst door T._de_vries

Succes nog ermee!

Nou ja, het heeft niet echt een onderwerp eigenlijk.. er komt gewoon van alles op wat voor de meesten hier denk ik niet zo interessant is. Wou gewoon meningen weten.

Ik heet trouwens Dennis en op MSN en ICQ noemen ze me Dennahz.. tja.. vond het wel leuke domeinnaam. :D

Tnx voor het compliment :)

Ow, ok, het is dus gewoon voor zeg maar binnen je vriendenkring enzo.. en een onderwerp is inderdaad niet echt nodig nee, maar als het er was zou het wel handig zijn om dat er bij te vermelden.

Groet!:thumb:

Een hele mooie layout, rustig kleurgebruik en strak. Daar houd ik wel van :thumb:

Plaats je ook nog algemene info over "Stiens" op je site? Paar foto's? Alle huizen b.v. ruimte zat :D

Gaaf!! Hoe maak je nou zo'n layout?? Kan dat met Frontpage? Wil ik ook hahahha :p

Thnx voor de complimenten allemaal !

Informatie over Stiens is nog niet eens zo'n slecht idee dan kunnen jullie ook eens zien wat een geweldig groot (en saai) dorp het is :p

Euhm, deze layout is opzich erg simpel opgebouwt. Denk ook wel dat het met Frontpage kan.. ik heb het gewoon in Editplus gedaan :p

Edit Plus?? Weer wat nieuws voor mij.. wat is dat voor een soort progje??

Geplaatst door Lerosa
Edit Plus?? Weer wat nieuws voor mij.. wat is dat voor een soort progje??

Zie screenshot.

T'is geen WYSIWYG editor je moet echt de code zelf intikken (PHP en HTML).

Bijlagen

• image1.jpg
    image1.jpg
    78,9 KB · Weergaven: 33
:thumb: Thanks, dan weet ik dat.. ben nog niet zo goed met HTML, maar misschien kan ik er wat mee. Kan er altijd even naar kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan