Denon DSL express werkt niet met Zonealarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pensehens

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2003
Berichten
12
Demon DSL Express werkt niet met Zonealarm

Heb een installatie waarbij Demon DSL Express geactiveerd is. ADSL met LAN principe (altijd online zonder inbellen') en niet zoals bij KPN met VPN waarbij je een ADSL inbelverbinding gebruikt.

Echter, om contact te krijgen met internet moet ik Zonealarm volledig deinstalleren. Ik krijg anders met geen mogelijkheid contact met internet. Bij KPN (PLanet) kan ik vanwege VPN-methodiek een ip adres opgeven waarmee ik de modem 'autoriseer'. Bij Denon kan dit niet. Derhalve heb ik nu een PC zonder extrene firewall . Heb nu de eigen WINXP firewall aangezet, maar heb toch liever een afzonderlijk product (bij voorkeur freeware natuurlijk).

Vraag: is het inderdaad zo dat Zonealarm niet werkt met de De de Demon gebruikte LAN aansluiting voor ADSL?
Indien dat het geval is, geldt dit voor alle firewalls of ligt het specifiek aan (de freeware versie van) Zonealarm?

Bij voorbaat dank voor een reactie.
Hans
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook ADSL van Demon Express en ik gebruik ZoneAlarm Plus 3.7.159. Het werkt bij mij prima.
 
Hoe heb je Zonealarm dan zover gekregen om het verkeer van het modem door te laten. Ik krijg dit tot op heden niet voor elkaar. Ik zie ook geen melding komen dat het modem konakt probeert te krijgen. En hierdoor ook geen ip-adres die ik kan autoriseren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan