Dep probleem, kan website niet openen. IE8 gooit me eruit

Status
Niet open voor verdere reacties.

nanipe

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2006
Hallo, wie kan mij helpen.
Ik wil graag de keukenplanner van Ikea gebruiken, maar telkens als ik het programma wil openen komt er een DEP melding en stop IE ermee. Einde oefening.
Ik heb al vanalles geprobeert, maar het lukt me niet.
Wordt er een beetje radeloos van....

Nancy

Wat heb je zoal geprobeerd? Een andere browser wellicht, b.v. Firefox, Opera, Chrome?

Wat heb je zoal geprobeerd? Een andere browser wellicht, b.v. Firefox, Opera, Chrome?

Google Chrome heb ik geprobeerd en hetzelfde probleem. Daarom dacht ik: laat ik eens IE8 gebruiken, pfff zelfde probleem.

Hoi,
de keukenplanner kun je toevoegen als uitgezonderde toepassing waarvoor DEP geldt.
Windowstoets + Pause/Breaktoets>geavanceerde systeeminstellingen>visuele effecten enz.>instellingen>preventie van gegevensuitvoering (DEP).
Schakel anders het selectievakje "DEP alleen voor essentiële Windows-programma's en -services gebruiken" in.
Deze optie heb ikzelf ook ingeschakeld.
Bij mij werkt het overigens wel en ik heb IE8 (geen melding).

Laatst bewerkt:
Nou ik ben inmiddels weer terug naar chrome en het werkt nog steeds niet. Ook niet als die DEP alleen voor essentiele ...... inschakel. Nu krijg ik de foutmelding dat de 3d niet geopend kan worden of zoiets. Begin langzaam te denken dat mijn grafische kaart dit niet aankan ofzo... Weet het ook niet meer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan