DEP uitschakelen omdat MSN nu wordt geblokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxlaura7

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
3
Hallo, ik heb windows vista en wil graag msn messenger op mijn laptop. Maar telkens als ik deze heb geïnstalleerd geeft ie een foutmelding. Daarin staat. Windows Live Messenger werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.
Na diverse versies geinstaleerd te hebben blijft deze foutmelding komen. Nu ben ik er via dit forum achter gekomen dat dit kan omdat het via DEP geblokkeert wordt. Ik heb geprobeert om DEP voor alle programma's en services in te schakelen behalve voor de hieronder geselecteerde. Maar als ik dan daaronder MSN Live Messenger selecteerde kwam er een foutmelding dat dit programma móet worden uitgevoerd met DEP en dat ik DEP niet kan uitschakelen voor dit programma. Wat nu? Alvast bedankt voor uw reactie. Groetjes
 
sorry maar wat wordt er bedoeld met : Left click on Run as Administrator &
Click the Allow button if it asks you for permission. DIt wil nog niet lukken.
Ik ben niet zo handig met computers maar volgens mij moet het niet moelijk zijn of wel soms? bedankt harry
 
Hoi !

Rechtsklikken op de opdracht prompt (in bureauaccessoires) en kiezen voor : als administrator uitvoeren. (dus linksklikken).


Dan kopieer je: bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff en plakt dat achter het knipperend streepje in het zwarte scherm.

Druk op "enter"

Als het goed is krijg je nu te zien dat de operatie succesvol is uitgevoerd.

Sluit de opdracht prompt, en start je PC opnieuw op !

Voor een volgende keer: Google heeft ook een vertaalfunctie !

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Graag gedaan !

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan