Dep

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
hoi

Als ik via mijn computer naar mijn andere hd ga en daar vervolgens in mijn mappen snuffel krijg ik telkens om onverklaarbare redenen de foutmelding van dep dat verkenner gaat sluiten om schade aan het systeem te voorkomen
Wie weet wat?

Hoi,

Ik weet niet wat "dep is maar sinds wanneer heb je daar last van?
Iets geinstalleerd of juist verwijderd?

Zoniet...check eens op spyware. Goede anti-spyware progs kun je o.ahier downloaden.

Mocht het wat dramatiser zijn kun je op dezelfde link terecht.

Veel succes.

Gr Daan

Heb ad-aware pro dus geen spyware.
DEP = Data Execution Prevention. ik krijg dus die melding maar kan gewoon doorgaan tot ik op ik druk dan krijg ik het scherm of ik de fout door wil geven aan bill gates daarna wordt verkenner afgesloten en kan ik hem weer opnieuw openen tot de volgende foutmelding

Zat te denken, als je gewoon door kan gaan kan je mogelijk voor het volgende kiezen: Klik met de rechtermuisknop op Deze Computer kies eigenschappen. Klik vervolgens op het tabblad Geavanceerd. Klik vervolgens op Fouten melden en selecteer Geen fouten melden of kijk wat van toepassing is.

Dank je
ik had de melding van het dep al uit gezet voor verkenner en heb nu ook alleen kritieke fouten melden uitgezet
Heb in een ander topic een andere gek makende foutmelding omschreven .
Weet niet of dat goed is maar anders verplaatst de mod em wel hierheen denk ik .

Heb et gelezen maar ik heb een amd64 en zoals het verhaal verteld geldt dat niet voor die pcu
Maar er staat ook niet hoe ik het uit kan zetten ik heb het nu gedaan zoals eerder geschreven en nu maar afwachten.
Maar als je niet weet waar het over gaat en toch bruikbare tips geeft moet je helderziend zijn;)

Ondanks mijn 'vermeende helderziendheid' (heb een goeie leesbril :D) is het jammer dat je er niks aan hebt. Mogelijk komt iemand anders nog met dé gouden tip. ;)

oh maar ik had zeker wel iets aan je tip om de foutmeldingen uit te zetten.
Ik vraag me alleen af of het zonder meldingen ook gelijk niet meer fout gaat:(

Ik heb een idee (idee van een leek)
Mijn C schijf is een snelle met 10000t/m daar staat de software en het besturingssysteem op.
Mijn andere schijf D is een gewone 7200t/m
Het gaat zo dat als ik download doe ik dat met grabit die op C staat en hij zet het neer op D dit downloaden beslaat soms onafgebroken 20 uur .
Kan het zo zijn dat D de snelheid van de gegevens die van C komen niet kan verwerken en daarom na verloop van tijd foutmeldingen gaat geven .
C geeft en leest tenslotte sneller dan D.
Graag hoor ik oordeel over dit idee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan