Zoals je uit de informatie van de vorige poster hebt kunnen vernemen gaat het over software die die DEP melding veroorzaakt.
Interessante vraag lijkt mij dus, of op die USB stick ook programma's staan, die automatisch worden geopend als je dubbelklikt op je usb stick...
Automatische aanroep kan bijv. gebeuren met een Autorun.inf bestand dat op die stick staat.
Kijk dus eens na welke programma's, en eventueel ook of Autorun.inf op je usb-stick verzeild zijn geraakt. Doe hiertoe: Rechtsklik op de schijfletter van je usb-stick, en kies voor Verkennen (ipv. Openen wat de standaard is voor dubbelklikken).
Zet dan ook even (tijdelijk) aan in Verkenner: Extra -> Map-opties -> tabblad Weergave -> Beveiligde programma's en mappen verbergen UITzetten, en verder beneden kiezen voor Verborgen mappen en bestanden weergeven. Na inspectie kun je die opties weer terugdraaien.
Mocht je geen programma's kunnen vinden op je usb-stick danwel geen Autorun.inf, dan begrijp ik die hele DEP melding die je krijgt niet, en dan hoop ik dat anderen nog een hint voor je hebben.
Tijs.