Derde laptop zit achter firewall of zo????

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjmplaisier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
2
De netwerk kaart is geinstalleerd, maar de compu wil er niet op. Ik zie wel alle draadloze netwrken die er in de lucht hangen, maar de compu geeft aan dat er een firewall oid tussen zit.

Ik heb geen idee hoe ik dat ertussenuit moet halen

Kan iemand me helpen?
 
Als je wat meer info geeft over wat je wilt, hoe je het hebt gedaan en wat er wel en niet werkt, dan heb je kans dat iemand je een zinnig antwoord kan geven. Hieruit wordt je probleem niet echt duidelijk.
 
Ja sorry.

Ik heb 3 laptops via een SMC draadloze router aangesloten. 2 laptops werken zonder problemen, maar de derde kan ik niet op 't net werk krijgen.

Heb een SMC draadloze netwerkkaart aangesloten en de software geinstalleerd. De betreffende computer ziet alle netwerken (achter passwords) in de lucht hangen. Zodra ik SMC wireless kaart manager start (waar ik m'n eigen wachtwoord ingevoerd heb) komen alle instellingen overeen met m'n andere laptop. Het enige verschil is dat ik bij IP-information een grijs scherm krijg. Ik verwacht dus dat ergens een instelling met het ip-adres niet goed is> maar waar, hoe en wat ik moet veranderen weet ik niet.

Ik hoop zo voldoende info te hebben gegeven.

Gr. PJ Plaisier

Indien mogelijk kunt u ook 1 keer mijn toestel te bellen, dan bel ik op mijn kosten terug om het eventueel telefonsich te regelen. 06-17138130
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan