Derde monitor aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Ik heb een videokaart met VGA-, DVI-, en HDMI-aansluiting. VGA en DVI zijn bezet door 2 monitoren.
Nu wil ik een derde HDMI-monitor kopen. Vraag is: kan ik deze zonder problemen (via Beeldscherm en Resolutie) bekijken en krijg ik dan de mogelijkheid om de 'drie' getoonde monitoren van plaats te verwisselen, zoals dat ook met 2 monitoren kan?

Ik heb een vrij recente PC met o.a. een SSD, i5 processor en 8 GB intern geheugen.

Dit is volledig afhankelijk van welke videokaart je hebt. Dus welke videokaart heb je?

Sorry, had ik even moeten melden.. Het is een Nvidia TG210.

Helaas, ik zal je moeten teleurstellen: deze videokaart (Nvidia GT210) is niet in staat om meer dan 2 beeldschermen aan te sturen :(

Wil je wel 3 schermen aansturen, dan moet je een andere videokaart nemen helaas

Jammer, maar nu duidelijk. Bedankt voor de moeite!! Op de rekening staat TG210, maar dat is dan waarschijnlijk een slordigheidje..

Laatst bewerkt:
Ik vermoed een schrijffoutje ja, de TG210 bestaat niet, de GT210 van Nvidia bestaat wel. Mocht je erg twijfelen: als je een paar duidelijke foto's kan maken van de videokaart binnen in de pc, dan kan ik waarschijnlijk wel zien welke kaart het is, maar dan moet je pc-kast wel open.

Ik vermoed een schrijffoutje ja, de TG210 bestaat niet, de GT210 van Nvidia bestaat wel. Mocht je erg twijfelen: als je een paar duidelijke foto's kan maken van de videokaart binnen in de pc, dan kan ik waarschijnlijk wel zien welke kaart het is, maar dan moet je pc-kast wel open.

Bedankt voor je aanvullende info. Heb nog wat gesnuffeld, maar er is geen twijfel mogelijk. Het is de GT210.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan