designjet 100plus doet moeilijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert8660

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
beste,

reeds 2 jaar ben ik in het bezit van een designjet 100 plus. Dit is een grootformaatprinter van HP; Deze wordt op regelmatige basis gebruikt maar de laatste tijd haperde er wat aan. Bij het afdrukken van foto's en dergelijke, kwam het laatste stuk steeds in strepen weer. Ook kwam er geen blauw en zwart meer door. Nu de printkoppen vervangen zijn heb ik nog steeds een probleem. Bij het opstarten of als de papierlade leeg is moet geeft de printer normaalgezien een signaal (biep). Dit gebeurt niet meer . Graag zou ik de printer resetten, maar ik weet niet als dit de juiste oplossing is. Kan iemand mij hierbij helpen ????

alvast bedankt!

Bert

oké, bedankt, het probleem met het geluidje is nu opgelost, blijkbaar een beetje teveel op mijn frot panel gedrukt bij het zoeken naar een oplossing voor mijn streep probleem. Iemnad een idee? ivm. de strepen die ik krijg ?

tis echt raar. als ik op true black afdruk heb ik een mooi zwart vlak, maar als ik diezelfde figuur uit PS afdruk met niks aangepast in mijn instellingen ( dus gewoon zwart afdrukken, maar dan in kleur), krijg ik strepen.

Bert

Op diezelfde HP-site vind je de Troubleshoot-pagina voor je printer. Als jouw probleem niet wordt genoemd, kijk dan in de linkerkolom.
Daar kun je o.a. naar het Support Forum.

Controleer dan even of de luchtgaatjes boven op de cartridge niet afgeplakt of verstopt zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan