Desinstalleren Windows XP Pro 64

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fris
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fris

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2006
Hallo,

Ik heb al Windows XP Pro op mijn pc, en heb vanavond daaar naast Pro XP 64 erop geinstalleerd, maar die wil ik weer verwijderen. Hoe verwijder ik Pro XP 64 weer ?? En dat ik gewoon weer normaal XP Pro kan gebruiken ??

Op dezelfde partitie?, nee, uit je boot.ini halen en alle bestanden wissen, anders alleen uit je boot.ini en de bestander van die 64 bit versie opzoeken en wissen.

Lange Pier zei:
Op dezelfde partitie?, nee, uit je boot.ini halen en alle bestanden wissen, anders alleen uit je boot.ini en de bestander van die 64 bit versie opzoeken en wissen.

Ja staat op dezelde partitie. Als ik mijn pc opstart kan ik dus kiezen welke ik wil hebben. Maar wil Pro XP 64 verwijderen. Zou je misschien mij in een kort stapppenplan dat kunnen uitleggen wat ik gequoted heb ?

Dank je

Dat is een typisch geval van jammer, op dezelfde partitie dus:( , in configuratiescherm, instellingen, systeem, geavanceerd, opstart en herstelinstellingen, bewerken, daar kun je die 65 bit windows opstart regel verwijderen.

Nu zul je op die partitie alle bestanden moeten vinden die met die 64 bit te maken hebben, indien de windows map een nummer heeft waar die 64 bit instaat, is dat makkelijk, anders wordt het zoeken.

Miscchien een verse install? al overwogen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan