deskjet 5850 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik heb sinds vandeweek een hp deskjet 5850. Deze printer heeft draadloze communicatie.

Via mn gewone pc, geen probleem met aansluiten via de draadloze poort, alhoewel hij met printen op allerhoogste kwaliteit ook moeilijk doet maargoed.

Via mn laptop: na veel geklooi aangesloten en geinstalleerd. Testpagina print hij niet eens, als ik in word een beetje tekst verstuur dat gaat nog wel. maar zogauw er een foto ofzo bijkomt wordt het toch wel beetje lastig.

je moet via internet explorer in de setup kunnen komen. Via mn gewone pc, waar hij nu via usb op is aangesloten kom ik daar zonder problemen in, maar via mn laptop kom ik daar met geen mogelijkheid in. Hij vind die setuppagina gewoon niet (192.168.123.147 moet ik intypen voor de setuppagina)

HP al gebeld die snappen het ook niet, die denken dat het misschien aan mn draadloze verbinding in mn laptop zit, maargoed lijkt me stug want ik kan wel gewoon op internet komen ermee.

Hoe komt het nu dat ik in mn laptop niet in die setup pagina kom? Is er misschien iemand die ervaring heeft met deze printer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan