deskjet 615C

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Berichten
1.056
Hoi allemaal,

ik heb een probleem met een DeskJet 615C. Hij doet helemaal niets meer. De printer is nu helemaal verwijderd vanuit Windows, alleen hebben we geen drivers.

wie o wie kan ons hieraan helpen? het is windows 98

alvast bedankt
Herbert
 
heb even gezocht op google, kan hem ook niet vinden.
Misschien HP bellen of een mailtje sturen
 
Geplaatst door DeVogeltjes
Deskjet 615C bestaat doodgewoon niet, weet je zeker, dat het om deskjet gaat? Of (domme vraag van mij zeker, maar toch stel ik deze vraag aan je); Verwar je deze printer niet met HP 612C, want die heeft wel een printerdriver voor Win 98!

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...=nl&cc=nl&lang=nl&cc=nl&Submit.y=6&Submit.x=7


Ik denk niet dat hfoppen zich vergist, er worden namelijk wel refillsets voor aangeboden, een simpele zoekactie met google levert 64000 hits op voor de 615c dus hij bestaat wel degelijk.
Wat ik wel tegenkom bij die zoekactie is dat er dezelfde patronen gebruikt voor worden als voor de 610c/612c, wellicht dat de drivers daarvan ook werken.
Driver voor 610c die trouwens wel heel toevallig dj615en.exe heet.
 
Dan moet die hpfoppen maar die driver van hp deskjet 612c uitproberen. Gewoon installeren en kijken of het alles goed uitgeprint kan worden, zo nee, dan kan je nog altijd die driver verwijderen.
:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan