Deskjet 690C

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana1214

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Berichten
175
He hallo Wie kan mij helpen ik heb een hp deskjet 690c printer ik heb dus xp er op gezet maar kan nergens de goeie software vinden ik heb er dus wel diskettes van maar die zijn voor win 98 wie kan mij helpen?????????
Groetje s Diana
 
XP heeft de drivers voor die printer al aan boord, aansluiten is voldoende.
 
deskjet

he hallo ja hij staat al aangesloten moet ik dan toch nog alle diskettes instaleren en daar na de drivers zoeken ??? op de computer zelf ??? groetjes Diana
 
Nee dat hoeft niet meer, XP heeft al het werk al gedaan
 
he hallo

nou hij gaf inderdaad aan dat hij nieuwe hardware gevonden heeft toen ik dat wou instaleren melde hij zo van Deze hardware kan niet worden geinstaleerd er is een probleem met de instelatie van deze hardware HP deskje 690C Er is een fout opgetreden tijdens het instaleren DE OPGEGEVEN POORT IS ONBEKEND nou leuk maar hoe kan ik dat nou weer veranderen ???????? ik zal niet weten waar ik moet kijken jij wel?????
 
Ik heb die printer regelmatig aan een XP machine gehangen en hoefde niks te installeren.

Printer aansluiten, pc aan en een aantal minuten later stond de printer in de printermap

Verwijder de printer eens en start opnieuw op en laat XP zijn gang gaan
 
deskjet

he hallo nou ik heb het zo gedaan al je zij op een gegeven momend melde hij niuwe hardware gevonden daarna melde hij zo van er is een probleem opgetreden tijdens de instelatie ik dach nou ik start hem nog een keer op nieuw op toen had hij weer nieuwe hardware gevonden even later kreeg ik een scherm met wizard nieuwe hardware gevonden met deze wizard kan je soft ware voor de deskjet 690 c instaleren dat klik ik dan weer aan en dan meld hij weer op het eind dat de opgegeven poort onbekend is
Trouens mn scanner loopt via m n printer heeft dat er dan soms wat mee te maken ?????????
Groetjes Diana
 
Het zou ermee te maken kunnen hebben. Zou het niet durven zeggen aangezien ik mijn printer en scanner beide gewoon op USB heb zitten en niet aan elkaar.

Je zou je scanner er tussen uit kunnen halen om het te testen
 
Deskjet

He hallo hardstike bedankt voor je antwoorden ik heb m n printer apart aan gesloten EN HIJ DOET HET INEENS WEER alleen m n scanner nu dus niet meer weet jij hoe ik dat op kan lossen?? ik kan m n scanner dus ook niet apart aan sluiten want m n printer en m n scanner hebben geen usb maar een 25 polige plug maar heb maar 1 uitgang op m n kast ???????
Groetjes Diana
 
Je kan printerpoortjes los kopen. Dan heb je voor elk apparaat een poortje.
 
bedankt voor je antwoorden m n printer doet het iedergeval daar ben ik blij mee dan maar evn sleutelen aan de kabels doei doei
 
scantak12p

nog een vraagje toen ik de scanner had geinstaleerd kreeg ik de melding handtekening: appname scc.exe appver 1.0.0.1 modname user32.dll modver 5.1.2600.104 offset 0000bccb Wie weet wat het inhoud ????????????? gr.D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan