Deskjet 720c

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Hallo,

Ik ben in het bezit van een HP Deskjet 720C.

Was er zeer tevreden over, totdat de cartridge leeg werd.
Een nieuwe cartridge gehaald (het juiste type) en in de printer gezet. Het lampje van de inkt knippert nog steeds. Op de website een idee over schoonmaken.
Dus: cartridges schoongemaakt, printer schoongemaakt,
cartridges er weer in, weer knippert het lampje van de inkt. Ik weet niet meer wat ik kan doen.
Printer weggooien??

Help!
Bijvoorbaat dank!

Klaas

Hallo

Een ander nogal veel voorkomend probleem bij h.p. is , dat de kontaktpuntjes printer/cartridge oxyderen.

Enkele malen in/uitpluggen printercartridge durft soms ook wel eens te helpen.

Het meest effektieve is deze kontaktpunten voorzichtig manueel zuiver te maken.

Peter

Misschien een beetje domme vraag maar, al geprobeerd om hem opnieuw te callibreren? Dat moet namelijk met elke nieuwe cartridge.

nee, helemaal geen domme vraag, heb ik dus niet gedaan, zou niet weten hoe dat moest.

Kun je mij ook vertellen hoe ik dat moet doen??

Klaas.

Moet je naar : Configuratiescherm>Printers dan rechtsklik op jou printer>eigenschappen>services>printercassettes uitlijnen.

Of heb je je printer met de software die bij de printer zat geinstalleerd dan kun je via dat progje er ook komen maar hoe weet ik niet precies XP herkend hem namelijk en dan heb je die niet nodig.(Ik heb namelijk dezelfde printer)

Suc6

O, ja..uitlijnen, maar dan moet de printer toch eerst een blaadje printen?? En hij print dus niet.....

Je hebt het wel geprobeerd?Zo ja , dan houd het voor mij ook ff op, dit is voor het eerst dat ik er van hoor.

Probeer even oude potje terug te plaatsen, printer uit en dan weer aan (beste is even stekker er uit) en kijk of 't ie dan ook knippert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan