deskjet 930c printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
hoi heb een vaag prob is al heel lang zo het zit zo bij inkniveau zegt ie dat kleur op is en zwart 100% is maar als ik echter print komt er niets en als ik met een doekje over me patroon ga (onderkant) nat dan komt er wel inkt veel zelfs waarom print ie dan niet

Heb hem net met een vochtig doekje schoongemaakt en nu zegt ie 80% zwart

Laatst bewerkt:
Geef eens aan dat de printer bij het afdrukken alleen zwart mag gebruiken. Wat is dan het resultaat?

Ik weet niet hoe het bij HP is, maar mijn Epson weigert te printen als er ook maar één kleur leeg is.

hmmz...

Zou hp dan ook blokkeren maar ik vindt het vaag dat als je met een natte doek over de onderkant gaat en er komt ink uit (of is dat gewoon die opgedroogde inkt die er nog in zit maybe of is ie nog niet leeg kan je dat niet met iets testen..

Het gaat er niet om of de cartridge daadwerkelijk leeg is, maar om dat de printer vindt dat de cartridge leeg is (lekkere geldklopperij)

Het lampje gaat wel knipperen, maar gewoon door blijven printen, totdat de print vaal wordt.
Dan pas de cartridge vernieuwen!

nog vager:(

ook als me printer uit is geef me comp de melding terwijl de printer niets aangeeft dat de kleur bijna op is

vaag

dit is nog vager als ik nu print zie ik niets maar er lopen wel zwarte (inkt) randen (beetje) vanwaar me rollers zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan