Desktop apparaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolfkunst

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Hoi iedereen,

Ik heb een vraag op deze zonnige maandag ochtend.

Bestaat er een apparaatje die je op je bureau kunt plaatsen die je audio, usb en eventueel netstroom verlengt? Ik loop er nu toch regelmatig tegenaan dat ik weer onder het bureau moet om een usbkabel of koptelefoon aan te sluiten.

Als ik deze termen in google tik, dan krijg ik 10 miljard resultaten maar niet wat ik zoek.

Wie o wie??

Alvast bedankt!

Voor zover ik weet is er geen alles in 1 oplossing te koop. Misschien andere helpers die zoiets weten te vinden.

-In het verleden heb ik het altijd opgelost door losse draden door te voeren en deze met klittenband tot een bundel te maken. Werkt maar is niet optimaal
-Als je zin hebt in een beetje knutselwerk zou je een 5.25" inbouw module voor deze aannsluitingen kunnen voorzien van een behuizing en deze op je bureau plaatsen

Hallo RogerS,

Ik voel een markt aankomen. Maar waarschijnlijk hebben de Chinezen het wel al ontdekt.

Misschien dat er nog anderen zijn die een idee hebben.

Bedankt in elk geval!

Ik ben de naam kwijt maar er zijn extenders in de handel waarmee je in ieder geval muis, toetsenbord, USB en monitor kunt verplaatsen.
Dit bestaat uit 2 boxjes waar een ethernetkabel tussen zit om de signalen over te brengen.

gast0158. Jij doelt op KVM over IP, of KVM over Ethernet. Kijk maar eens op 42u.com vind je dergelijke oplossingen. Komt wel uit de professionele hoek dus schrik niet van de prijzen.

Voor thuis kom je naar mijn idee al een heel eind met een paar verlengkabels die je in een bundeltje bij elkaar bindt. Zie allekabels.nl, kabeltje.com, conrad.nl, etc......

Da's allemaal veel te slim spul, hoor. Ik zoek gewoon een dom ding wat er een beetje profi uitziet. Met alleen Audio en USB doorgelust. verlengkabel voor USB en audio aan elkaar knopen lukt natuurlijk altijd. Maar ik dacht, er is vast wel iets voor gevonden.

Bedankt allen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan