Desktop Iconen "vastzetten"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cross

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2011
Heeft iemand een idee of het mogelijk is om de Desktop iconen vast te zetten ?

Nu heeft men de mogelijkheid deze van de rechter bovenhoek naar de linker onderhoek te zetten ( Als voorbeeld )
Echter zou ik graag zien dat 1 of meerdere iconen vast blijven staan.

Zo raakt er niks kwijt en verplaatst men niet iedere keer alles.
En vooral omdat we alle computers er het zelfde uit willen laten zien.

Bvd.

:D Dat kan je wel als je die klein handleiding volgt ! ..:D ..:thumb:
4f4b8a9a2dc85-Pictogramm.gif

------------
1)- Rechte muis op bureaublad klikt - en in menu wijs beeld aan ..
2)- Vink AAN pictogrammen uitlijnen op raster, dan kan je elk pictogramm verplatsen en hij zou daar ook vast blijven war je dat zelf wil ...:D

Laatst bewerkt:
@ROYONIX, hoe maak je zo'n bewegend plaatje?

@ROYONIX, hoe maak je zo'n bewegend plaatje?

:D Met ''Camtasia Studio'' maak ik desktop opnam/-pje ..:D en sla ik op als een gif bestand ..:thumb: maar .... die kan je wel opslaan ook in welk je zelf formaat wil ...:D als een filmpje bijv. AVI/MPG/FLV/ ..enz..enz.. enz..

Laatst bewerkt:
@ROYONIX. Dan kun je nog steeds de iconen verplaatsen. Geen echte oplossing dus.

Met standaard Windows kan het in ieder geval niet. Waarom wil je het ook?

Het is inderdaad wel vreemd waarom je het wil.

Ik heb op mijn computer geen 1 pictogram staan omdat ik het 'desktop vervuiling' vind :P

De reden is dat ik een standaard beeld wil creeeren voor meerdere machines en dat men niets kan verplaatsen.
Zie het maar als een soort regel.

Het is namelijk niet de bedoeling dat mensen iedere keer de iconen kunnen verplaatsen omdat het niet netjes staat als je overal iconen hebt door elkaar ipv op 1 vaste plek, ( Dit zijn perfectie maatregelen. )

ik gebruik daar IconRestorer voor. dat is hier te vinden: http://freesoftland.sytes.net/download.html

handig als je bijv. weer eens een nieuwe grafische driver hebt geinstalleerd en/of settings hebt veranderd en alle icoontjes door elkaar gegooid zijn. met 1 klik weer terug te zetten in de stand zoa;s die u heeft opgeborgen met IconRestorer.

Ook in Stardock Fences kan je de ordening van pictogrammen herstellen middels opgeslagen herstelpunten. Dit programma heeft als voordeel dat het meer mogelijkheden heeft zoals het verdelen in verschillende gebieden op de desktop met eventueel labels en het, eventueel automatisch verbergen van deze gebieden. In de betaalde versie tonen de "fences" zich bijvoorbeeld als je er met de muiscursor overheen gaat. In elk geval blijven de pictogrammen dan in de zelfde gebieden en zijn ze beter vindbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan