Desktop icons

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Hallo,

Van het 1 of ander moment geven mijn desktop een bepaalde kleur bij de tekst. Nu ben ik op deze site gekomen en daar staat uitgelegd hoe je de kleur kan aanpassen. http://www.theeldergeek.com/HT2_003.htm

Alleen wil ik helemaal geen kleur hebben. Zeg maar alleen die tekst, zonder een achtergrond.

Weet iemand hoe ik dit en waar kan aanpassen?

Mvg,

Manting

Het is mij niet helemaal duidelijk :confused: ...
Heb je het nou over de achtergrondkleur van je bureaublad?
Of ove de alerts in windows?

Wat wil je dan hebben als je geen kleur wilt en geen achtergrond?

Dit is een beetje vaag. Je kunt niet alleen tekst hebben.

Maar je bedoelt dat er een kleur zit achter de tekst? Bijvoorbeeld blauw.

Wat wil je dan hebben als je geen kleur wilt en geen achtergrond?

Dit is een beetje vaag. Je kunt niet alleen tekst hebben.

Maar je bedoelt dat er een kleur zit achter de tekst? Bijvoorbeeld blauw.

ja er zit een achtergrondkleur bij mijn desktop icons.... normaal gesproken zie je alleen tekst, en wanneer je deze selecteert heeft deze tekst pas een achtergrondkleur

TweakUI heeft niet geholpen... krijg ik allemaal lelijke icons, net windows95 kleur icons -_-

Nu ik nog verder kijk, kan ik deze achtergrondkleuren ook hier aanpassen: Rechtermuisknop --> properties-->desktop--> color

Laatst bewerkt:

Ga naar je bureaublad klik met je rechtermuisknop op Deze Computer, ga naar eigeschappen, nara het tabblad geavanceerde, dan bij prestaties klik je op Instellingen, en dan zet je een vinkje voor: Vallende schaduw voor namen van pictogrammen op ....

dan is die kleur onder de tekst van je icons weg.

hoi jeff,

ik heb jou tip geprobeerd en dit werkte helaas niet. Ik zie wel dat de icons knipperen het moment dat ik op Apply druk maar de kleuren blijven.

Probeer het eens zo:

Bureaublad rechts klikken > Pictogrammen schikken op > Webonderdelen op het Bureaublad vergrendelen > hier het vinkje uitschakelen ( klikken dus ).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan