Desktop Icoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dathon

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Berichten
19
Hallo,

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag, maar omdat het van toepassing is op een spel, post ik hem hier.

Ik heb met 1 van de spellen op mijn computer een apart iets, namelijk dat het desktop icoon van de snelkoppeling is veranderd van het gezichtje wat hij normaal zou moeten laten zien tot een leeg vel papier. Als ik naar de eigenschappen van de snelkoppeling ga, laat hij gewoon het gezichtje zien die hij ook op het bureaublad zou moeten laten zien. Ga ik naar pictogram dan is deze gewoon gekoppeld weer aan datzelfde gezichtje. Ga ik naar de map waar het spel in staat, dan laat hij ook voor de .exe file een leeg vel zien i.p.v. het normale pictogram. Wat ik ook probeer hij laat niet het juiste pictogram zien. Nu heb ik al gekeken naar een bestand genaamd Thumbs.db welke volgens google in de desbetreffende map moet staan, maar kan deze niet vinden.(en ja, ik heb verborgen bestanden zichtbaar aangezet). Ik heb ook IconCache.db verwijderd, maar dit loste het probleem ook niet op. Ik heb dit spel al verscheidene weken op mijn computer staan, maar pas sinds een paar dagen is dus het icoontje veranderd. Hoe kan ik dit aanpassen dat hij het normale gezichtje weer laat zien i.p.v. een leeg vel papier.

Met vriendelijke groet,

Dathon
 
Misschien Iconfix eens proberen: klik op deze pagina op "Pictogrammen herstellen". Bij mij heeft het al vaak geholpen.
 
Het heeft gewerkt. De juiste pictogram is weer op zijn plek. Heel erg bedankt hiervoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan